Wubble Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hei. Jeg fikk nettopp 3-4 e-poster fra Facebook, som sier at noen har kommentert bilder av meg. Det er merkelig, jeg har aldri vært medlem av facebook, har ikke gitt ut e-post, navn eller noe til facebook. Kan noen andre ha knyttet mitt navn mot e-posten min, uten min tilatelse? Endret 22. september 2010 av Vycan Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg får mange slike mail, det er bare spam. Kan du skrive hva det står i mailen? Hvem er avsender? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 *Navn* commented on eit bilete av deg. *Navn* skreiv ej me !! For å sjå kommentarane, følg denne lenkja: *link til facebook* Takk, Facebookadministrasjonen *navn* er ikke mitt navn, men den som kommenterte. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tenkte på mailadressen Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Åja, hehe. Facebook [email protected] Hvordan kan jeg fjerne e-mailen min fra facebook? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er nok bare søppelpost du. http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=24C&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&q=%40facebookmail.com+fake+notification&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå