Gjest Worried. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei! Er en gutt på 21år. Jeg barberte meg her om dagen i "over-penis" området, og oppdaget prikker der nede. Ligner på kviser, vorter av noe slag. Kan dette være noe som forekommer etter barbering? Burde jeg få det sjekket? Har fast kjæreste. Kan ta bilde om ønskelig.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Worried. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har tenkt litt på om dette kun være "kjønnsvorter", men etter bilder på google å skjønne ser det ut som dette bare forekommer på penishodet? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Gjest Worried. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kan være dette. Noen som har hatt lignende? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Slike "kviser" er helt normalt Det forekommer ved at håret ikke vokser utover, men under huden, og lager kviselignende flekker over penis. En pinsett er nok lurt å bruke for å få hårene til å vokse utover i stedet for under huden. Lenke til kommentar
Gjest Not so worried anymore. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Herlig, da peiser jeg på! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå