-Teddy- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg leter etter en mod til Lightbox eller et lignende skript som lar meg vise bildene i fullskjerm innenfor nettleseren. Altså, i stedet for å vise bildet i oppløsningen på bildefilen så strekkes bildet proporsjonalt så langt det går innenfor nettleseren. Finnes det noen løsninger på dette? Skriptet skal brukes i en personlig, fotorettet blog jeg arbeider med. Takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Redd jeg ikke helt skjønner hva du mener, men tenker du på noe som dette? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tenker på en slik lightbox ja, men at bildene dukker opp i fullskjerm når du trykker på dem. Ikke fullskjerm som i hele skjermen, men fullskjerm som i hele arealet innenfor nettleseren. Oppløsning varierer fra maskin til maskin, og jeg vil ikke legge ut veldig høyoppløste bilder på nett, derfor er det fint om lightbox (e.l.) bare strekker bildet til å fylle nettleseren i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå