Gå til innhold

Geforce GTX 460

Anbefalte innlegg

Hei, har funnet ut at jeg skal kjøpe meg et par 460er å ha de i SLI. Søkte litt rundt på internett å fant litt forskjellige svar.

Hvilket av 460 kortene er best?

MSI har jo Hawk dette kortet koster ca 2000ish. mens Palit kostet 1584,- på Pixmania.com ( http://www.pixmania.com/no/no/6533108/art/palit/geforce-gtx-460-sonic-1-g.html?srcid=1911&Partenaire=Prisguide&CodePromo=oui )

Noen som har noen tanker om hvilket kort som er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si det er hipp som happ egentlig. Jeg har 2 x Gigabyte GTX 460 OC 1GB kort i SLI og har klokket dem til GPU core 820 MHz, shader klokk 1640 og minne 2000 MHz (4000 MHz). Merker ingen forskjell på temperatur fra standard klokk (715 MHz GPU core og 1800 MHz minne) til det jeg kjører dem på nå.

Hvis jeg ikke husker feil, så kommer Palit kortet med 800 MHz GPU core som er høyere enn MSI kortet, men som sagt, du kan sikkert klokke begge en god del høyere hvis du vil. Så egentlig er det ikke så nøye hvilket kort du tar. Bare som du vet det, det Gigabyte kortet jeg har, greide Guru3D å overklokke til 861 MHz GPU core og 4395 MHz minne,og hvis jeg ikke husker feil, så var Gigabyte kortet det kortet de greide å overklokke mest. Bare søk på Google: GTX 460 roundup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...