amilost Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg hadde tenkt å kjøpe S55 men den hadde ikke toneredigering, går det an å laste ned ? Kan koble S55 mot en datamaskin og kanskje overføre ringelyder jeg lager på dataen ? http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Fdesc,FF.html Er m 55 bedre ? http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Fdesc,FF.html Er det noen som har peiling på dette ? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg hadde tenkt å kjøpe S55 men den hadde ikke toneredigering, går det an å laste ned ? Dette er jeg ikke sikker på, men mobilen bruker jo midi filer så du kan vel bare mekke sanger i et midi prog? Kan koble S55 mot en datamaskin og kanskje overføre ringelyder jeg lager på dataen ? Ja, du kan koble mobilen til pc på tre forksjellige måter; Bluetooth, Infra Rød og datakabel. Da kan du overføre alt på mobilen over til pc og omvendt. Du finner maste gratis sider på nettet med bakgrunnsbilder, lyder, skjermsparere ol. Da laster du ned disse til pc og deretter ut på mobilen, uten å betale i dyre dommer. Jeg vil også si at jeg er veldig fornøyd med mobilen nAz-guL Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kjøp ericson T610 den er helt konge masse kult du kan fixe å trixe med må også ha bluetooh til pc seff har hatt den i 4 -5 dager veldig fornøy med den Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hva i svarte nissemann gjør denne i spillforumet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hva i svarte nissemann gjør denne i spillforumet? Lenke til kommentar
amilost Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 takk naz-gul, hvilke sider finner du desse skjermasparerene som er gratis ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå