Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er i midten av tyveårene, og har fått min første faste seksuelle partner. Vi har møtt på litt småproblemer, ved at jeg kommer veldig fort ved samleie. Jeg regner med at mye sitter i hodet, men klarer ikke å utelukke at hennes utforming nedentil bidrar til å styrke problemet. Selv etter et lengre vorsespiel virker hun for meg ganske trang. Når jeg skal penetrere henne kommer jeg som regel en 5-6 cm inn før det blir veldig trangt (det butter imot). Trenger jeg meg helt inn gjør det både vondt og blir så trangt at friksjonen blir ekstrem. Den enorme friksjonen kombinert med at musklene hennes der nede trekker seg sammen, gjør at jeg faktisk kan komme av 10 jokk, for så å bare presse på for å holde den inne. I 2. og 3. runde har jeg imidlertid "utvidet" henne, slik at friksjonen blir langt mindre. Da kan jeg holde på langt lengre, og vi kan ha et normalt samleie på 5-7 minutter. Hun er tilstrekkelig våt hele tiden, så det er nok ikek der problemet ligger. Jeg kan legge til at det tar lang tid før jeg kommer ved oralsex eller ved at hun runker meg. Har noen lignende erfaringer? Å komme for tidlig begynner å bli en belastning, så jeg hadde satt stor pris på om noen kunne kaste litt lys over dette. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hent mer fart. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Smørning. Trenger ikke bånne dama på første støt, selv om hu virkelig vil det.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor lett det skal være kommer helt ann på deg og dama. Din side: - Hvor "stor" din er Jentas side: - Om hun er bløt nok (hvis ikke, finnes det hjelpmidler) - Nok utvidet (mer oppvarming? fingre eller dildo maaaybe?) - Om hun slapper godt nok av (ikke strammer musklene unødvendig) Å svare på hvor lett det skal være er helt umulig å si. Ettersom jenter er forskjellige. Og si at du ikke skal møte noe motstand i det hele tatt blir litt feil. Men at du skal slite med å få den inn blir også litt feil. Bare tenk på oppvarming, oppvarming og oppvarming! HFGL Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Takk for svar Penisen min er vel normal av størrelse, og jeg tror ikke hun er unormal rent anatomisk. Det er nok som du sier at mer oppvarming må til. Selv om jeg strengt tatt synes vi har i overkant lange vorsespiel allerede. Det går liksom ikke ann å ta en rask omgang før vi skal sove, eller om morgenen før jobb. For å være litt mer pressis; Når jeg først skal penetrere henne er det så trangt at det kjennes ut som at strengen skal ryke. Jeg passer på å spørre om det gjør vondt for henne. Hun sier at det er i orden, og jeg kan ta smerten de første minuttene, men problemet er at det er umulig å holde ut et normalt samleie med så mye friksjon. Det er ikke spesielt godt, men stimulien er så stor at jeg kan komme bare av å presse på for å holde den inne At vi ikke klarer å gjennomføre et tilfredsstillende samleie begynner også å tære alvorlig på selvtilliten min, så jeg er egentlig litt rådvill. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Som de andre sier; Oppvarming, smøring osv. Hvis dere ønsker en kjappis før dere legger dere eller før jobb, så kan jo dere bruke kondom. Mindre søl og smøringen er allerede der Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Prøvd glidemiddel? Lenke til kommentar
Diskutatoren Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tror ikke problemet her er mangel på smøring. Har større tro på at hun knyter musklene ved penetrering fordi hun vet at det kan innebære smerter. Prøvd doggystyle? Varier stillinger. Når det gjelder varighet så har ikke dette så mye å si vel? Ta deg et runk først da, evt. legg det inn i et vorspiel. Hun kan også hjelpe til ved å gjøre øvelser, både avslapping og knipeøvelser. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 få tak i en dildo som er ca like stor som kuken din, saus den inn, ta et bra grep rundt dildoen og legg en hånd på magen hennes også kjører du på til krampen tar deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg