Gjest guesttrucker Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei! Er en gutt i slutten av tjueårene, som er ute av trening når det gjelder damer. De 10 siste årene har det vært smått med damer. Jobben min som lastebilsjåfør med 12-15 timers arbeidsdager har preget hverdagen. Men for et års tid siden traff jeg ei dame som jeg ble særdeles betatt av. Traff hu i jobbsammenheng, og for min del sa det øyeblikkelig "klikk". Det gikk selvsagt ikke mange dagene før jeg la hu til som venn på face, men "selvsagt" så hadde hu følge. Hu er 5-6 år yngre enn meg, men er ikke sambo med kjæresten sånn jeg har forstått det. Heldigvis for min del var det slik at hver gang jeg var innom der hu jobba kom hu frem for å slå av en prat, kom hu ikke ut til vogntoget mitt fikk jeg somregel en SMS om jeg måtte komme inn å holde hu med selskap om jeg hadde tid. Etter en tid sluttet hun i den jobben hu hadde, men vi beholdt kontakten via SMS, facebookmeldninger og chat ut i de (alt) for sene nattetimer. Har også møttes noen ganger etterpå, men det har ikke blitt noe mer enn at vi snakkes og småflørter litt. Så langt så greit, vi er venner, jeg respekter at hu har følge og hu har ikke gitt noen salgs klare signal på at hu kan tenke seg noe mer. MEN, det er en del som skiller seg ifra andre venner jeg har av det andre kjønn. 1. Hu snakker "aldri" om kjæresten sin. Han har selvsagt blitt nemnt i bisetninger, men ikke noe mer enn det. 2. Hu har fortalt meg relativt fortrolige ting som hu påstår hu aldri har fortallt andre før. 3. "Alltid" når vi tar avskjed ser hu seg alltid tilbake, for å se om jeg ser etter hu, noe jeg somregel alltid gjør Kunne selvsagt fortsatt lista, men dere sjønner tegninga. Så, what to do? Skal jeg bare la humla suse, å være en god venn, ELLER burde jeg prøve å erobre hu? Eller det er vel egentlig et ganske enkelt spørsmål: Er hu interesert i meg, vil hu bare være venner eller bare "leker" hu med meg? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er vanskelig å tolke om hun liker deg. Hun viser tegn på at hun liker deg, men om det er mer enn vennskapelig, er opp til deg å finne ut. Hva du bør gjøre? Det du vil. Vil du bli sammen med henne, bør du vel prøve å "erobre" henne. Eller så kan du jo bare være vennen hennes. Det er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du bør begynne kjapt iallefall om du vil ha henne! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kinkig situasjon. Kan nok være at hun ser på deg som en veldig god venn og klarer å være mer åpen enn mot kjæresten. Det er stor risk å prøve og "erobre" henne uten å vite noe om deres forhold. Kanskje har de ikke så bra sammen så hun har søkt "tilflukt" hos deg, eller ho er lykkelig med dere begge som ting er nå? Før du foretar nå, bør du spørre mer om deres (parets) forhold, og se hvordan ting ligger an. Hvis du er en god person, og det tror jeg nok du er, vil du helst ikke ødelegge nåværende situasjon. Men hvis ho ikke er fornøyd og tenker å gå fra ham, da har du nok bedre sjanser. Poenget er at ikke risiker noe før det er sikkert. Lenke til kommentar
Gjest guesttrucker Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ja, skal ikke være greit å væra kar. det kan høres "tøffel" ut, men jeg setter veldig pris på vennskapet, men den fysiske reaksjonen når jeg møter hu, eller er på steder der jeg vet jeg _kan_ møte hu er vel ikke å ta feil av, nemlig høy puls, hjertebank og et grusomt magasug! I tillegg til å væra i fysisk ubalanse prater jeg bare tull og sitter tilbake med et fårete smil :/ Velvel, nok tull, noen som har forslag til erobringsforsøk da, om jeg skulle bestemme meg for det? Husk på det jeg startet det første innlegget med, jeg er da en "gammel" mann som er ute av trening når det gjelder krutisering av damer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå