Rex_Rodney Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hei, kjøpte en Nokia 6700 slide til min mor i bursdags gave, og vi fant fort ut av det ikke var smilefjes på denne mobilen, får heller ikke mottat dette, kommer bare i koder, går det virkelig ann på en så ny mobil, at det ikke er smilyes? noen som vet åssen jeg får lagt inn dette på denne mobilen? Endret 24. september 2010 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nokia har vel aldri hatt smileys på telefoner med Symbian 60 (uten at jeg skjønner hvorfor), men tror ikke dette skal være noe problem å få lagt inn selv. Har dessverre ikke lenger en tlf med S60 jeg kan verifisere med, men anbefaler at du sjekker litt på Ovi-store og google. Jeg vet at det i alle fall er mulig om man legger inn et annet (og gjerne mye bedre) SMS-program da jeg har gjort dette selv på tidligere telefoner, men er usikker på om det kan fikses direkte i det medfølgende meldingsprogrammet. Vet at veldgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå