Gå til innhold

Samsung Wave ble f**k'd ved oppdatering!

kim bæ

Anbefalte innlegg

God dag.

Fikk meg en Wave for noen mnd siden, og her om dagen skulle jeg sjekke om det var noen kule apps til nedlastning. Og inne på Samsung Apps stod det "Oppdatering er nødvendig for at apps skal kjøre normalt". (noe i den duren)

Så jeg heiv meg rundt for å oppdatere telefonen via Kies, som i følge brukerhåndboken skulle gå glatt og fint. Så, installerte Kies og kobla til tlf og den fikk kobla seg til, så begynte oppdateringa, og sånn midt i oppdateringa så kom det en feilmelding om at noe gikk galt og tilbydde meg gjenoppretting av telefonen. Så jeg tok en "Firmware gjenoppretting".

Men selvfølgelig som alt annet, gikk det og galt. Jeg gjorde ingenting, bare starta oppdateringa / gjenopprettinga og gjorde alt etter boka, satt å så på mens systemet styrte.

Så nå får jeg verken på telefonen, og får ikke koblet den til pcen, fordi pcen gjenkjenner ikke enheten. (eller hvertfall kies finner den ikke)

Skal inn i millitæret om 1 uke, så å sende den inn på service er svært ubeleilig.

Har søkt og søkt og søkt all over interwebzn, uten hell. Har testa å flasha telefonen, eller "oppdatert" til ett spes Firmware manuelt via noen guider jeg har lest online, men dette gikk jo selvsagt også galt. (har gjort det i download mode, samme med gjenopprettinga)

Forbanner meg over Samsung og hvorfor de legger ut en update som bare F*cker opp telefon.

Må vel kanskje og nevne at jeg kjører Win 7 på en Dell bærbar. Gikk fint å overføre filer til tlf, men det var gjennom Dir. Nå kan jeg ikke gjøre en dritt, telefonen slår seg på, men når jeg taster inn Sim kode så restarter den. Bah :)

Noen som kan noe med flashing / vet hvordan i helsike jeg skal ordne dette?

thanks for reading. :)

Endret av keemse
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...