Xenphon Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, Jeg kjøpte tidligere i september en pc jeg er veldig fornøyd med, men kjenner at jeg gjerne vil ha best mulig lyd også. For øyeblikket kjører jeg optisk lyd fra hovedkortet, Asus P6X58D-E. PC'en skal kobles optisk til 5.1 anlegg, så det er nødvendig med optisk utgang. Jeg har hørt mye positivt om Auzentech X-fi hometheater hd, men av det jeg kan se så har ikke det kortet toslink utgang. Jeg har også vurdert et av kortene til fatal1ty. Står da mellom Pro series eller Champion series. Hva ville dere anbefalt å kjøpe? Er det stor forskjell mellom pro og champion? Xen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Tja, jeg har jo hatt Creative, X-Fi Gamer tror jeg det het, og kan ikke si jeg var så imponert over det kortet. Asus Xonar DX2 skal visst være bra lydkort, så blir det at jeg kjøper lydkort, så tror jeg at jeg kommer til å kjøpe Asus Xonar lydkort. Auzentech kjenenr jeg ikke til da. Elite Bastards har hattt en review på Asus Xonar kortet. Det ligger visst like i rumpa på Auzentech's X-Fi Prelude kydkortet, og er ca 300 kr billigere. Endret 23. september 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå