HiSpeed Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Er det noen som vet hvor den ligger? Ønsker å endre malen som brukes. Trodde at jeg kunne legge denne under Arbeidsgruppemaler-området men får ikke dette til å fungere. Endret 22. september 2010 av HiSpeed Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du kan jo bare lagre en hvilken som helst mal på skrivebordet ditt, og så klikker du bare på denne hver gang du vil opprette et nytt dokument. Så slipper du å risikere å ødelegge "hoved-malen". Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Det var ikke det jeg tenkte på. Når Excel åpnes så skal den starte med det oppsettet jeg ønsker og da må malifilen ligge en bestemt plass. Det er denne plassen jeg er ute etter. Endret 23. september 2010 av HiSpeed Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjør denne makroen: Sub Hvor() MsgBox Application.StartupPath End Sub men pass på om du bruker en Windowsversjon som virtualiserer, da kan det like gjerne være en eller annen Roaming-greie istedet. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå