wil Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg har installert XP noen ganger å det går helt fint, så nå i det siste har jeg kjørt Spybot - Search & Destroy, rett etter installasjonen å jeg har funnet ut at siden dette programmet søker etter spyware så må det vel si at XP har full av Spyware det da, f. eks WMP 8.0 osv. har spyware. fant det ut for noen dager siden. bare et lite hint. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du kan jo laste ned xp-antispy for å fjerne mye av det innebygde rapporterings og overvåkningstullet som følger med da. Da slipper du at alt om deg automatisk sendes til microsoft i tide og utide. Harddisken=Seagate:lol:Har du noe imot Seagate kanskje? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Harddisken=Seagate:lol:Har du noe imot Seagate kanskje? Tror det er en spøk da mangen spør om hvor god harddisk du har, når de vil vite hvilken CPU og slik som er i PC'en. Forstod jeg det rett wil? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det er jo kanskje klart, men med en "lol" bak, mister du jo kanskje litt av poenget? Men nok om det. Tror ikke vi har sett det siste av spyware fra MS enda, bare tenk på hvordan longhorn blir! Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 hehe, nei, tror nok ikke at vi har sett det siste av spyware fra den kanten nei, men jeg synes det er litt viktig for de som akkurat har reinstallert XP at det er spyware der. alle har vel reinstallert Windows en gang. hehe. det poenget mitt var at jeg hadde funnet spyware i windows rett etter reinstallasjon. masse faktisk. men uannsett det er ikke noe spyware på min maskin nå iallefall. for meg så ser ikke ut som at det kommende OS fra MS blir så mye bedre enn XP, sånn sikkerhetsmessig mener jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Du kan jo laste ned xp-antispy for å fjerne mye av det innebygde rapporterings og overvåkningstullet som følger med da. Da slipper du at alt om deg automatisk sendes til microsoft i tide og utide. Harddisken=Seagate:lol:Har du noe imot Seagate kanskje? nei har ikke noe i mot Seagate, det er jo de som har de beste diskene, og de stilleste da. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 alt er ikke spyware selv om spybot finner det... ...f.eks et verktøy som registrerer hva du spiller på mediaplayer vil vel bare være spyware hvis de prøver og påstå at de gjør noe annet... Selv om jeg ALDRI vil bruke slike settings... kan jeg jo skjønne at enkelte syntes det er fint og få tips om ny musikk basert på hva de har spilt den siste måneden. Når det gjelder den AXA keyen eller hva det nå enn var som også Adaware finner... så vet jeg ikke... Er det flere enn meg som syntes Adaware blir dårligere og dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå