UpR_xHangm0 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, har lyst på nytt headset og lurte på om de Fatal1ty Headsetta fra Creative er gode? lurer også på om det er best med usb eller sann plugg du plugger inn i dataen. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg har den med USB altså HS-1000, jeg liker det veldig godt Det er godt å mykt og ha på, og ganske bra lyd. Er vell det beste rundt sin prisklasse, innen gaming headsett Endret 26. september 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er godt å mykt og ha på, og ganske bra lyd. Jeg synes det er trang å ha på og i lengden mister man nesten følelsen i ørene siden klokkene klemmer på ørene. Lyden er grei i forhold til prisklassen, men sammenlignet med dyrere hodetelefoner er lydkvaliteten nokså elendig. Er vell det beste rundt sin prisklasse, innen gaming headsett I sin prisklasse er det muligens blant de beste, men det er fortsatt et nokså dårlig headset i mine øyne. Trådstarter, hvilke hovedkort/lydkort har du? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Anbefaler Fatal1ty MKII. Hadde det før. Veldig komfortabelt headsett. Helt grei lyd. Mistet det dog i gulvet for ikke så alt for lenge siden, og da knakk det, så det er nå pensjonert. Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Har kjøpt fatal1ty headsettet, beste jeg har hatt til nå : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå