AKIversen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, jeg lurer på hva som er best biceps trening av bicepscurl med ca 8 kg eller å løfte opp en 15 kg vekt får å så slippe den sakte ned? eller en god blanding? TAKK FOR ALLE TIPS Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tar jeg feil hvis jeg sier at du er maks 14 år og tar kun bicepscurl og benkpress? 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Er 15 og har nettopp operert i armen og skal begynne å bygge opp igjen og lurte derfor på hva som ville styrke mest (med en liten baktanke om senere trening) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som sagt, chins eller pullups, og omvendt roing Lenke til kommentar
Crazykriss2 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jepp, Chins og stangroing gjør underverker Dropp alt annet av bicepstrening. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han spør om noe til å trene opp etter skade, og alle foreslår chins, som gir langt større belastning enn curls? Baseøvelsedogmaen tar aldri slutt. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tren triceps også. Triceps er en stor armmuskel som ville fylle opp volumet i armen din Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) det står jo litt om hvordan du trener biceps her men husk at triceps er en mye større muskel og da, og er som oftest der vi er svakest så tren mer triceps en biceps. så om det er store armer du vil ha så er det triceps du må satse mest på. Men så klart baseøvelser er noe du du må satse mest på når armene din kommer seg igjen, og iso-øvelser på slutten av økta. Endret 7. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Crazykriss2 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Han spør om noe til å trene opp etter skade, og alle foreslår chins, som gir langt større belastning enn curls? Baseøvelsedogmaen tar aldri slutt. Neida.. han vil helt sikkert bare ha store armer.. den skaden fant han nok bare opp Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Han spør om noe til å trene opp etter skade, og alle foreslår chins, som gir langt større belastning enn curls? Baseøvelsedogmaen tar aldri slutt. Neida.. han vil helt sikkert bare ha store armer.. den skaden fant han nok bare opp Ble faktisk operert i armen (for brusk), for ca. 4 uker siden, og må vente 8 uker før jeg kan løfte mere en 0,5 kilo. Så det er ikke noe jeg bare fant opp Og siden jeg må vente i 4 uker til så ville jeg gjerne vite hvilken metode som er mest effektiv for å få store........MEN sterke armen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå