Gå til innhold

Kamptråd - Follo Fotball vs Rosenborg Ballklub 22/9 (cup) (3-2 e.e.o.)


DJ_Dark

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Follo Fotball
    • Uavgjort
      0
    • Rosenborg Ballklub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda mer:

 

2-0 til Hønefoss nå. Jeg ler! :!:

 

Tok meg 5 minutter å finne det samme fra dere gutta. Kanskje greit å feie for egen dør først eller?

 

Ok, du tok meg der. Men jeg gidder ikke å gå inn på f.eks Brann-forumet, bare for å burne fordi de har gått på et flaut tap.

 

Har INGEN positive minner fra cupen. Semi-finale i 2006, kvart-finale(?) mot Molde i fjor, og nå dette. Trodde jeg hadde lært men. Nå skal jeg ha null forhåpninger helt til jeg står på Ullevaal stadion med egne ben og ser RBK heve pokalen. Kanskje jeg skal koste meg på et smil da.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Vesentlig forskjell? For norsk fotball? Seier i EL betyr like mange poeng som seier i CL.

 

Hvor skulle jeg ellers burne Rosenborg? Snakket for meg selv i VIF-tråden? Det hadde vært enda rarere.

 

Uansett så forventer jeg ikke at folk skal heie på oss dersom vi skulle ta dere igjen i år og få CL-kvalikk til neste år.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si det er mye hyllest i det der. Det kalles latterliggjøring.

 

RBK hylles av alle Norges medier et par ganger om dagen og lever på at de er "hele Norges lag". Så fort noen ler litt av dere, går dere bananas og føler dere ydmyket. Tåpelig. Dere må tåle litt dritt dere og, slik som alle andre supportere har måtte gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Follo blir aldri godkjent av Uefa til å spille i europa cuppen. De har ikke økonomi til dette. Vi kommer aldri til å se et andredivisjons lag i europa cup.

 

Dessuten, så kommer godset til å lage hakkemat av de, da de ikke er dumme nok til å undervurdere et slikt "møkka"lag.

 

RBK fortjener ikke lønn frem til Jul. Eggen har ødelagt RBK. Det er totalt kaos på brakka for tiden. Onkelen min sitter i styret, og Eggen har fjernet alt av de sportslige grepene Hamren gjorde. Mat-begrensningene, treningstidene, ja. Alt er borte. Nå møter spillerne opp til treninga i 12-13 tiden, og spiller litt. Man ser spillere med snus på treningene. Fellesfrokosten er borte. Stort sett ALT Hamren gjorde sportslig i klubben er revet vekk og ødelagt av Eggen.

 

Håper Janne kan gjøre noe positivt for klubben, for dette begynner vi å trenge. Hamrèn var et latterlig stort tap.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

RBK fortjener ikke lønn frem til Jul. Eggen har ødelagt RBK. Det er totalt kaos på brakka for tiden. Onkelen min sitter i styret, og Eggen har fjernet alt av de sportslige grepene Hamren gjorde. Mat-begrensningene, treningstidene, ja. Alt er borte. Nå møter spillerne opp til treninga i 12-13 tiden, og spiller litt. Man ser spillere med snus på treningene. Fellesfrokosten er borte. Stort sett ALT Hamren gjorde sportslig i klubben er revet vekk og ødelagt av Eggen.

Dette overrasker meg ikke...

Lenke til kommentar

RBK fortjener ikke lønn frem til Jul. Eggen har ødelagt RBK. Det er totalt kaos på brakka for tiden. Onkelen min sitter i styret, og Eggen har fjernet alt av de sportslige grepene Hamren gjorde. Mat-begrensningene, treningstidene, ja. Alt er borte. Nå møter spillerne opp til treninga i 12-13 tiden, og spiller litt. Man ser spillere med snus på treningene. Fellesfrokosten er borte. Stort sett ALT Hamren gjorde sportslig i klubben er revet vekk og ødelagt av Eggen.

Dette overrasker meg ikke...

+1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...