Gå til innhold

Kamptråd - Follo Fotball vs Rosenborg Ballklub 22/9 (cup) (3-2 e.e.o.)


DJ_Dark

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Follo Fotball
    • Uavgjort
      0
    • Rosenborg Ballklub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke dere andre folk juble i egne tråder i steden for å provosere så det griner etter her?

 

Du vet bedre, manu plager liverpool\arsenal\chelsea trådene og omvendt, slik har det alltid vært, og du er en av de.

 

Men sånn ellers helt enig, har aldri forstått denne gleden folk får av andres ulykke.

 

Skal trekke meg ut for å være et godt eksempel, selv om jeg ikke skrev noe provoserende.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Kan ikke dere andre folk juble i egne tråder i steden for å provosere så det griner etter her?

 

Du vet bedre, manu plager liverpool\arsenal\chelsea trådene og omvendt, slik har det alltid vært, og du er en av de.

 

Men sånn ellers helt enig, har aldri forstått denne gleden folk får av andres ulykke.

Jeg går ikke inn i en kamptråd til for eksempel Arsenal/Pool osv bare for å le når laget ligger under. Om jeg så skulle gått inn i trådene er det for å si det på en mer ordentlig måte eller si at laget spiller bra, så der tar du feil.

 

Vil bare si at jeg rapporterer alle som banner. Hold dette litt sakelig nå. GO FOLLO

Kan gratulere deg med å si at du har blitt rapportert flere ganger selv nå, så bitch plz.

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg rapporterer alle som banner. Hold dette litt sakelig nå. GO FOLLO

Deg på side en:

 

HAHAHA, SÅ JÆVLA BRA! HÅPER FOLLO KNUSER DE FITTENE

 

Jeg mistet besinnelsen i et lite sekund, og det er jeg dypt dypt lei meg over. At andre følger mitt eksempel er også meget trist. Jeg føler meg litt som en prest, de andre følger mine ord. Håper alle kan tilgi meg, i dette liv eller neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...