Gå til innhold

Kamptråd - Follo Fotball vs Rosenborg Ballklub 22/9 (cup) (3-2 e.e.o.)


DJ_Dark

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Follo Fotball
    • Uavgjort
      0
    • Rosenborg Ballklub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eggen skulle komme tilbake som helt, men blir en skandaletrener av en annen verden. Gratulerer med å ha ødelagt Champions League, cupen og seriegullet vårt. Håper du brenner lenge.

 

Klarer ikke å dy meg, så pga at man ryker ut i semifinalen så bør Eggen brenne, alt han har gjort tidligere er irrelevant. Tapet mot København var mer tilfeldig enn skikkelig dårlig innsats. Og cup er cup, det har vi fått skikkelig bevis på i år. Relativt slakk oppførsel spør du meg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Eggen skulle komme tilbake som helt, men blir en skandaletrener av en annen verden. Gratulerer med å ha ødelagt Champions League, cupen og seriegullet vårt. Håper du brenner lenge.

 

Er det mulig? Slike kommentarer som du kommer med her er kanskje grunnen til at folk fra andre deler av norge mener Rbk er en klubb med medgangssupportere, som i tilegg er alt for kravstore.

 

Forøvrig, ikke skyt pianisten. Det er ikke Eggen som er på banen, det er spillerne som er ment til å gjøre mesteparten av jobben.

 

Må også si gratulerer til follo med en stor prestasjon, får håpe de går hele veien! Da unngår de nok konkurs, selv om jeg ikke har noen anelse om hvordan økonomien er der atm.

Lenke til kommentar

Kall meg medgangssupporter eller ikke, men dette har jeg som sagt skrevet i flere uker nå. Dere er som norsk media. Tar en liten hendelse ut av det store bildet og lager sak ut av det. Vær så snill å få med dere alt hva jeg har sagt før, FØR dere kommenterer. Så slipper dere bare å drite dere ut. Jeg hadde allerede FØR denne kampen vurdert å lage en egen tråd om det.

 

RBK har jo gått fra å være en sikker maskin som alltid vant kamper til å gå til et ustabilt lag som kan slippe inn mange mål mot hvem som helst. Så skjønner at DJ_Dark er sur på Eggen, han har jo ikke vært noe god erstatter for Hamren.

Akkurat det jeg skal frem til. Takk for at noen forstår hva jeg skal frem til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kall meg medgangssupporter eller ikke, men dette har jeg som sagt skrevet i flere uker nå. Dere er som norsk media. Tar en liten hendelse ut av det store bildet og lager sak ut av det. Vær så snill å få med dere alt hva jeg har sagt før, FØR dere kommenterer. Så slipper dere bare å drite dere ut. Jeg hadde allerede FØR denne kampen vurdert å lage en egen tråd om det.

 

RBK har jo gått fra å være en sikker maskin som alltid vant kamper til å gå til et ustabilt lag som kan slippe inn mange mål mot hvem som helst. Så skjønner at DJ_Dark er sur på Eggen, han har jo ikke vært noe god erstatter for Hamren.

Akkurat det jeg skal frem til. Takk for at noen forstår hva jeg skal frem til.

+1

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, noe av det sykeste jeg har vært med på dette her. Follo ligger klart nederst i første divisjon for FAEN !! :D Så ikke hele kampen, men de siste minuttene var fantastiske !

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Follo klarte det Brann, Viking, Enga, LSK, osv osv ikke har klart på 2 år. RBK hadde dårlig form og for mange kamper i beina. Kombinert med dårlig matte, annulert mål og et motstanderlag som gjør sitt livs kamp så gikk det som det gikk.

 

All ære til Follo. Kanskje de får råd til flomlys på stadion og etter en cupfinale. Håper de gruser Odd/Godset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...