Jakoozie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Christopher Nolan vurderer et spill satt til Inception-universet. Les mer Lenke til kommentar
drberg Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Christopher Nolan vurderer et spill satt til Inception-universet. <a href="http://www.spillverket.no/artikler/stjel_andres_dypeste_hemmeligheter/78500" title="Stjel andres dypeste hemmeligheter">Les mer</a> Alltid kjekt når spill kommer etter filmen - det betyr at de faktisk kan bli bra. Det er værre når de kommer samtidig som filmen - da vet man at man får et halvferdig produkt pga. tidspress. Toy Story 3 skal visst være unntaket som bekrefter regelen Endret 22. september 2010 av drberg Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vil si filmen også virket litt inspirert av spill, hvertfall den vinterdrømmen. Den var jo nesten en eksakt kopi av basen som er i starten av MGS1 Har også hørt hotelldrømmen ligner veldig på Max Payne, et spill jeg skammer meg over å ikke ha fått spillt Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Håper jeg kan lage min egen verden uten begrensninger da... Jeg vil spille arkitekten, ellers er det lite vits. /drømmer Inception er uten tvil en av de beste filmene der ute... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Den var jo nesten en eksakt kopi av basen som er i starten av MGS1 Haha, bra jeg ikke var den eneste som tenkte på det Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Eg håpar dei heller basere spelet på det filmen er basert på: lucid drømming. Då har ein eit spel med full frihet! Men kanskje det blir litt garry's mod-aktig? Meh, eg vente og ser, det blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Eg håpar dei heller basere spelet på det filmen er basert på: lucid drømming. Heller? Enn hva da? Så vidt jeg vet vet vi ingenting om spillet... En bedre oversettelse ville vel vært "bevisst drømming" om du absolutt vil oversette? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sorry for blanding av norsk og engelsk, er så vand med å sei det til daglegt. Men heller enn universet til inception? Dei hadde jo knapt kontroll... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sorry for blanding av norsk og engelsk, er så vand med å sei det til daglegt. Men heller enn universet til inception? Dei hadde jo knapt kontroll... Oja, ja.. Jeg vil ha mulighet til å gjøre som hun dama. Lage masse syke ting, som å brette halve byen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har trening i lucid dreaming. Man kan gjøre hva man vil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har trening i lucid dreaming. Man kan gjøre hva man vil. /offtopic Tenkte å ta en tur innom lucid dreaming tråden... Må du dø for å våkne? som i filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Det har skjedd med meg noen ganger ja men man kan vekkes av feks vekkerklokke eller om du opplever sterk frykt også. Lucid dreaming er den dypeste søvnen man kan ha før koma. Men man er ikke nødt til å dø i drømmen for å våkne. vær obs da for mange ganger er det ikke mulig å ønske seg å våkne og dermed kan man tro at man faktisk er død. Det kan være litt skremmende men det går over når man våkner. Endret 22. september 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Opplevde det som mindreårig Jeg ønsket å våkne men fikk det ikke til. Befant meg i hagen til et mørkt gammelt slott med monstre som løp rundt ^^ Var ganske ekkelt :S Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har trening i lucid dreaming. Man kan gjøre hva man vil. /offtopic Tenkte å ta en tur innom lucid dreaming tråden... Må du dø for å våkne? som i filmen? Det hender og ein våknar opp dersom ein mistar kontrollen over drømmen... Slik som første gong ein blir klar over at ein drømmer så våknar ein sidan ein ikkje har kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg