Nilsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fett opplegg som selv dama godtar i stua. Les mer 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Helt ærlig syns jeg dette så forferdelig ut Jeg er fan av minimalistisk men hullet i veggen er ikke sentrert og festet på tven vises for mye. Burde heller bygd det i veggen. Det så veldig snodig ut det oppsettet der. 2 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 På den andre siden så synes jeg dette faktisk så smart ut. Når man bor i en leilighet med liten plass så var jo denne løsningen genial Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liker også sentrerte ting, men jeg er veldig fan av måten det tenkes på her. Har selv hengt flere skjermer på vegg og integrert all kabling, og det ser veldig mye bedre ut enn kabler som henger her og der. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Utrolig kult! Nå, hvor er alle de skjulte høyttalerne som skal være i vegger og tak i alle rom? Med sensorer så når du spiller musikk på anlegget og går inn i et annet rom vil høyttalerne i det rommet ta over? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det motoriserte veggfestet var stilig, men litt dyrt. Lenke til kommentar
Ramstad79 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liker minimalistisk, og dette er jo en genial løsning. Når det kommer til det motoriserte veggfeste så er det jo bare genialt. Men må si meg enig med Avean tidligere her at det skulle helst ikke ha vært synlig på siden av TV`n, men om dette er noe man må ofre for og få det motorisert så er det verdt det:) Konge jobb. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva skjer hvis man kommer rundt hjørnet i gangen der når tv'en står ut på den måten? Man kan vel fort kræsje i tv'en og rive hele greia ned fra veggen? Ser lite praktisk ut når den stikker ut sånn der man skal gå. Best å holde seg edru kanskje? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fett opplegg som selv dama godtar i stua. Verden er full av tøfler som ser ut å være underkuet den andre halvdelen. På tide å stille krav andre veien og få de til å forstå at man ikke lever i et utstillingsvindu. 5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) *ekstremt tregt forum selv på 100mbit linje på klientsiden fører til dobbelpost stadig vekk* Endret 22. september 2010 av Theo343 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Helt ærlig syns jeg dette så forferdelig ut Jeg er fan av minimalistisk men hullet i veggen er ikke sentrert og festet på tven vises for mye. Burde heller bygd det i veggen. Det så veldig snodig ut det oppsettet der. Personlig synes jeg ikke-snetrerte ting fint kan se bra ut. Ellers, artig oppsett, mens er ut som det er litt å hente med tanke på lyd? Synes ofte det er et større praktisk problem enn selve TVen i mange tilfeller. AtW 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Trist at frøene er nødt til å vente på regnet! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For det første : Altfor liten TV. For det andre : TV'n er altfor høyt oppe på veggen. Bedre å se litt ned enn opp. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Kult nok. TV-en er plassert høyt med mindre du har en veldig høy sofa eller liker å se TV stående. Mange hevder at best synsopplevelse og ikke sliten nakke oppnår man med at øynene er ca på plan med den øverste horisontale linjen i det gyldne snitt. Endret 22. september 2010 av Skikongen Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Får no bare si som sant er, det var helt forferdelig.. Bærer stort preg av nødløsninger over alle hauger. Min mening, anyways Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 At skribenter på hardware.no har dame er ikke noe vi vil høre. 6 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dette var jo genialt, jeg vet ikke hvordan folk her kan si at dette er stygt. Smart løsning som inspirerer! Eneste som var litt rart var at TVen er plassert unormal høyt. Uansett, kanskje han har en høy sofa? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Men for å være saklig: TVen var plassert ekstremt høyt og her kommer folk til å få nakkeproblemer etterhvert. Mulig dette er gjort fordi den generelle "tyranniske" dommerhalvdelen i huset plasserer meget høye blomsterbuketter eller oppsatser på bordet mellom sofa og TV. Uansett ikke anbefalt og ikke bra for nakken (noe dere vil erfare). Anbefaler heller at blomsteroppsatser og annet settes vekk fra TVens line-of-sight . Jeg ville ikke hatt den noe særlig høyere maksimalt 15-20cm ovenfor vedhyllen hvor du har plassert dekoderen/bd avspilleren i. Frem med sparkelspade og malekost og senke TVen. Forøvrig ble den store krøllen på ledningen veldig sjenerende i miljøet dere har strevet for å holde "rent". Men det kan jo være dere pleier å stå når dere ser på TV? Eller ligge i slike sjeselonger? Sitter dere på barkrakker mot en høy benk? I disse tilfellene vil nok høyden kunne fungere. EDIT: Du skal ha stor pluss for valg av Samsung Endret 22. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ganske fett ja! Er en av de mange fordelene med å totalrenovere; du får muligheten til å utforme det slikt sånn du vil ha det! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Synes det var ekstremt mange snodige kommentarer her.. En ting som er greit er konstruktiv kritikk, men ellers synes jeg det blir for dumt når folk går inn på detaljer som:"At skribenter på hardware.no har dame er ikke noe vi vil høre." for DUMT.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg