Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSI 770-C45 ingen skjermbide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det PS/2- eller USB-tastatur?

Om det er PS/2; har du satt den i riktig port? Altså ikke der PS/2-musa skal være...

Om du bruker USB, skal du vel få mulighet til å gå videre med F1-tasten.

Det kan også hende det er noe galt med PS/2-porten, og da må du nok kontakte butikken du kjøpte hovedkortet for å få byttet det inn i et nytt. Evt sjekke på hovedkortet at alt sitter godt først.

Lenke til kommentar

Kjøpte hovedkortet fra en privatpersjon fra finn.no

Er det PS/2- eller USB-tastatur?

Om det er PS/2; har du satt den i riktig port? Altså ikke der PS/2-musa skal være...

Om du bruker USB, skal du vel få mulighet til å gå videre med F1-tasten.

Det kan også hende det er noe galt med PS/2-porten, og da må du nok kontakte butikken du kjøpte hovedkortet for å få byttet det inn i et nytt. Evt sjekke på hovedkortet at alt sitter godt først.

Det er PS/2- tastatur

Lenke til kommentar

Tror ikke du får bilde før du får rammen gitt. Hovedkortet trenger vel både cpu, ram og skjermkort + strøm til komponentene for å boote.

alt er koblet men mangler bare ram men da trur jeg at jeg kan flytte Den CPU over til det gammle hovedkortet men det har jeg tat med nevene hele håndflata så veit ikke om den funker da :!: men skal jeg teste med en annen CPU? den CPU monterte jeg i dag så kan jeg bruke den cpu med kjølepastan på på det andre HK? også lurer jeg på om den cpu er like enkel og sette på igjen når man først har montert det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...