JZA Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Etter min mening må Netcom BT abb kunne konkurrere med Chess. 69 eks mva på alt hos Netcom, men med rabatten, blir dette nesten ringeprisen å forholde seg til. Er til og med rabatt på faste avgifter! I tillegg får man markedets beste forsikring og slipper å la seg verve gjennom ACN Chess har heller ingen bra tlfnr og tilby sine kunder, veit ikke åssen dette er med Netcom (nye kunder altså) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 No er ikkje Netcom sitt B.T. abo for alle, men berre for bedrifter. samt at rabattavtalen er avhengig av trafikkvoulmet. men har ein muligheit til eit B.T. abo er det nok ein av dei beste avtalene som er i markedet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg er 16 år og har BT (står på faren min via Utdanningsforbundet sitt medlemstilbud med netcom) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Litt dårlig formulering i sist innlegg. NC BT er berre tilgjengeleg for dei som har ein rammeavtale med netcom. Dermed betyr det bedrifter og større organisasjoner. ( som Utdanningasforbundet og andre) Men løysinga Christian har valgt er ikkje ein ukjent måte å gjere det på for det står skjeldan at det ikkje er lov å ha to abo på avtalen pr person. mvh JanEirik Lenke til kommentar
JZA Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Litt dårlig formulering i sist innlegg. NC BT er berre tilgjengeleg for dei som har ein rammeavtale med netcom. Dermed betyr det bedrifter og større organisasjoner. ( som Utdanningasforbundet og andre) Men løysinga Christian har valgt er ikkje ein ukjent måte å gjere det på for det står skjeldan at det ikkje er lov å ha to abo på avtalen pr person. mvh JanEirik I de fleste større firmaer, forhandler de fram en Netcom BT avtale for alle ansatte. Så dette må vel sies å være et av de beste tilbud til det norske folk. Vet ikke hvor bra avtalen til Coop er jeg ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 vi har 3 med samme juridisk ansvarlig Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 får man rabatter på prisene på family og businesstalk, http://www.netcom.no/default.asp?Identific...cator=2.13.2.04 Så det var en som skrev at med rabattene så ble ringeprisen rundt 0,69? Inkl. moms blir jo ringeprisen i følge linken ca. 0,88 pr. minutt, og SMS-prisen er jo dyrere enn family business! Vet dere priser på tilleggstjenester, billigere å ringe i utlandet, osv? Rett og slett: "goder" med business-abbonnementene. Forskjell på familybusiness og businesstalk utenom selvsagt billigere ringepriser? Noen som har noen av disse abbo-ene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå