nor50 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Har hentet en Canon MG8150 og koplet den til trådløst. Når jeg legger inn softwaren kommer jeg til dit den søker etter printeren, men får beskjed om at printeren ikke er funnet. Jeg får skrevet ut fra en Androidmobil, og skriveren skrev og ut alle data om det trådløse nettet. Altså finner skriveren PC'en men PC'en ikke skriveren... Noen tips? Edit: Jeg får og skrevet ut fra PC'en, men får ikke ferdigstilt installeringen da PC ikke finner printeren... Endret 22. september 2010 av nor50 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 som regel må du koble den med kabel først sånn at windows får identifisert den. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 som regel må du koble den med kabel først sånn at windows får identifisert den. Jeg har funnet den og lagt den til i Enheter og skrivere og, men det hjelper ikke. Men siden den er der er det vel heller ingen vits i å bruke kabel vel? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg installerte et trådløs skriver i helgen, og da måtte skriveren være fysisk tilkoblet mens jeg installerte drivere og software. Den gikk igjennom et skritt for skritt prosess der du måtte skrive inn SSID, passord osv for det trådløse nettverket. Skriveren da kjørte et kommunicasjons test og printet ut resultatet. Kunn etter alt det kunne jeg frakoble. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg installerte et trådløs skriver i helgen, og da måtte skriveren være fysisk tilkoblet mens jeg installerte drivere og software. Den gikk igjennom et skritt for skritt prosess der du måtte skrive inn SSID, passord osv for det trådløse nettverket. Skriveren da kjørte et kommunicasjons test og printet ut resultatet. Kunn etter alt det kunne jeg frakoble. OK, jeg koplet til USB-kabel for å slutte å knote med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå