Perrern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja, som tittelen sier er jeg på utkikk etter et keyboard stativ, jeg har hittil brukt X-Stativer, men jeg har funnet ut det at "rette" stativer generelt ikke passer spillestilen min. Så etter i går å ha prøvd et keyboard som var bøyd bort fra meg fant jeg ut at dette var en mye mer komfortabel måte å spille på for armene mine. Så jeg lurer på om det er noen som kjenner til noen keyboardstativ hvor keyboardet blir bøyd bort fra meg. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
MusicFan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har du sjekket ut Mrios musikk. Di bruker å ha litt av det meste Marios Musikk Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jepp, føler egentlig jeg har sjekket det meste. Finner det ikke noen steder, men jeg vet det er flere som bruker det. Kanskje jeg bare skal ta tre etasjers stativet mitt og snu litt på det da. Gjøre det lavere og bruke de to eller den øverste etasjen(e). Lenke til kommentar
KreativScene Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har du sjekket ut APEX serien til Ultimate Support? De har 2 forskjellige i denne serien som kanskje er det du er ute etter. Vi har nylig fått agenturen på Ultimate Support og de vil være tilgjengelig om ca 2 uker. Du finner de på www.kreativscene.no Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tenker du på slike stativ ala Derek Sherinian? Eller tenker du bare på sånne som er vinklet andre veien (for de er ikke noe problem å finne)? Tror det kan bli vanskelig å få tak i stativer vinklet denne veien. Leste at Sherinians var custom-bygd. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Noe alla det han fyren på bildet har ja. Nei, når jeg kommer hjem i høstferien skal jeg vel se om jeg kan snekre meg et brett jeg kan sette oppå stativet som jeg igjen kan sette synthen oppå. Men, takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå