rotama Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har en skole oppgave hvor jeg skal skrive om en norsk forfatter.. Noen som har noen tips? Helst ikke noen fra opplysningstiden og den slags, men heller noen borti mot vår tid. Vurderer Jo Nesbø, men er ikke sikker fordi en god del andre skal skrive om han.. Lenke til kommentar
signii Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lars Saabye Christensen, Jostein Gaarder, Roy Jacobsen, Anne B. Ragde, Erlend Loe. Eller så har du en fin liste her Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ingvar Ambjørnsen, Lars Saabye Christensen, Roy ..., Per Petterson, Roy ..., Tor-Åge Bringsværd (med eller uten Jon Bing) Roy Jacobsen! var det jeg tenkte på. ("Grenser" er ei god bok.) Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jostein Gaarder kanskje? Hvis du ikke har lest Kabalmysteriet vil jeg anbefalle den boken på det sterkeste. http://no.wikipedia.org/wiki/Kabalmysteriet Den boka gav meg virkelig en leseglød. Hadde ikke lest en eneste bok før jeg leste den, nå leser jeg vel mer enn de fleste Fikk i oppgave å skrive om en bok av en norsk forfatter på skolen, så ble tvunget til å finne noe. Angrer ikke ett sekund på valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå