Kakko Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Prøver å finne igjen et magasin som ble solgt i butikker, omhandlet de nyeste spillene og var alltid en cd med fullt av demoer til spill og programmer med. Synes å huske det var noe alla "pc gamer" e.l Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Mener det var PC Gamer selv. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Og i tilfelle det faktisk er pcgamer, er det noen som har bladene mellom 2000 og 2004? Leter desperat etter en liste over demoene som kom ut i den perioden. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 det du også kan gjøre(om du husker noe av demoen/spillet du leter etter) er å finne den "har glemt navnet på spillet tråden" som skal eksistere her en plass og slenge ut din sak der Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Var faktisk Pc gaming world norge Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, det er nok PC Gaming World Norge. De gikk desverre konkurs / Måtte legge ned. Ufattelig triste greier, beste bladet jeg visste om. Husker jeg leste HL2 omtalen om og om igjen <3. Sku likt å hatt dem enda. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg savner PC-blekka som het Tekno, jeg. Det var trivelig lesning. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det var jo det dere Nintendo 64 bladet som var best da! Play fra 2000ish tallet var også meget bra. Endret 27. september 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå