DaddyYankee Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, skulle lage tråden i styrkeforum, men det er kun logger der, så tror ikke jeg får noe særlig bra svar der, regner jeg med. Vel, jeg har tenkt å få litt mer fylde i brystet inn mot midten? Hvilken øvelser burde jeg ta? 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva er det du spør om sa du? Flytt til styrkeforum, er såvidt rom for mer enn logger. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Hva er det du spør om sa du? Flytt til styrkeforum, er såvidt rom for mer enn logger. Leser du tydelig skjønner du hva jeg spør om, kan ikke dype meg mer enn det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vi loggere har ikke noe peiling på styrketrening, så bra du poster en annen plass 2 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du vil etterhvert få svaret om at det har med genetikk å gjøre. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Vi loggere har ikke noe peiling på styrketrening, så bra du poster en annen plass Har du peiling kommer du med en ordentlig svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du vil ha kløft? 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 nei Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er åpenbart du ikke har forklart godt når ingen skjønner hva du spør etter. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg skjønner godt hva han spør etter. Dumt at dere skal være så vrange. Du mener at det er ganske stort mellomrom mellom brystmusklene på midten sant?(bare for å være helt sikker) Kan ikke svaret, men kan å støtte Endret 24. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hovedsakelig kroppsbygningen din i ett godt sammarbeid med genene dine er vel oppskrifta. Ellers har du tre typer benk. Vanlig, vinkel opp og vinkel ned. Disse funker fint på brystmuskelen og den ene vinkel øvelsen tar øvre del av muskel mens den andre tar nedre. Foruten dette kan du tenke på å tøye muskelen, noe som vil gi den en "penere" form. Jeg er ikke noen treningsekspert, men svarer ut fra egne erfaringer. "Slet" med dette selv en stund men kom over det med mere grundige benkøvelser og tøying! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan brystet ditt ser ut, og hvordan det kommer til å se ut om 1 år eller 10 år kommer helt an på gennene dine. Vi holder oss til at 1) muskel kan bli større, 2) samme størrelse, 3) mindre. Brystet er delt inn i øvre del og nedre del, men det er like viktig å trene begge av dem. Du kommer kanskje ikke til å få endret fasongen (spørs jo hvordan kroppen utvikler seg når den blir større) men de vil hvertfall få en størrelse større.. Benkpress, dips, flyes skal nok ta godt på brystet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, ikke tro at du kan "forme" kroppen, spis mye, tren mye så vil du øke i volym. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har vel egentlig ikke peiling, men har en teori: Hvis man tar korte benkpress/pushups så trener man hovedsakelig midten av muskelen. Hvis man tar lengre benkpress/pushups så vil man ta hele muskelen. Med lengre så mener jeg at du i f.eks pushups passer på å gå helt ned, ikke 2-3cm over bakken. Tilsvarende med benkpress. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har vel egentlig ikke peiling, men har en teori: Hvis man tar korte benkpress/pushups så trener man hovedsakelig midten av muskelen. Hvis man tar lengre benkpress/pushups så vil man ta hele muskelen. Med lengre så mener jeg at du i f.eks pushups passer på å gå helt ned, ikke 2-3cm over bakken. Tilsvarende med benkpress. Avstanden mellom armene, altså hvor nærme kroppen de er, er viktig og avgjørende for hvilken del av brystkassen som trenes.. både ved armhevninger og benkpress.. Langt fra hverandre - trener yttere del Nærme hverandre - trener mer mot midten av "kassa"! Når jeg tar armhevninger, varierer jeg avstanden fra tid til annen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå