Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett.no - Bestille skjermkort, postautomat levering?

Anbefalte innlegg

Heisann folkenz! :!:

Jeg tenkte jeg kunne høre med noen folk her før jeg tar sjansen på å bestille skjermkort fra komplett. Aller først så lurer jeg virkelig på om det faktisk er mulig å bestille skjermkort og få den sendt til en postautomat? (Tenkte da om en sånn luke i postautomaten er stor nok til å oppbevare en pakket skjermkort)

Og til slutt, man kan vel betale med en vanlig bankkort på disse postautomatene? Da bestiller jeg vel fra komplett som "oppkrav"? (kanskje tåpelig spørsmål alt i alt ;P) Noen med erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann folkenz! :!:

Jeg tenkte jeg kunne høre med noen folk her før jeg tar sjansen på å bestille skjermkort fra komplett. Aller først så lurer jeg virkelig på om det faktisk er mulig å bestille skjermkort og få den sendt til en postautomat? (Tenkte da om en sånn luke i postautomaten er stor nok til å oppbevare en pakket skjermkort)

Det finnes luker som er store nok til en skjermkort-pakke, ja.

Og til slutt, man kan vel betale med en vanlig bankkort på disse postautomatene? Da bestiller jeg vel fra komplett som "oppkrav"? (kanskje tåpelig spørsmål alt i alt ;P) Noen med erfaringer med dette?

Vanlig bankkort (BankAccept) fungerer i hvert fall. Er litt usikker på om det går an å betale med kredittkort (MasterCard etc.) i postautomatens betalingsterminal. Du velger "oppkrav" som betalingsform. (Alternativet er å forskuddsbetale med kredittkort når du bestiller.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...