Muku Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei Har nettopp fått Iphone 4. Har idag en helt vanlig mobil med vanlig sim-kort. Hvordan skal jeg kopiere kontaktene fra gml sim-kort til nye micro-sim-kortet? Det er jo forskjellige størrelser på dem. Håper noen der ute har en god løsning til meg? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fungerer det ikke å synce med itunes da? Lenke til kommentar
Muku Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Fungerer det ikke å synce med itunes da? Er det en enkel operasjon? Har aldri brukt itunes før. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fungerer det ikke å synce med itunes da? Er det en enkel operasjon? Har aldri brukt itunes før. Ojj sorry så ikke at du hadde skrevet en vanlig mobil. Hmm klippe til det gamle da? har ingen bedre ide. Noen andre må desverre svare deg på dette Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 De microsimmene jeg ser om dagen (de vi har på jobben..) er vanlige SIM der man først klemmer ut et mini-sim, deretter klemmer man ut av det igjen et micro-sim.. Trodde det var det vanlige jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå