Moshimoshi Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvor mange er det som driver med cosplay i Norge? Hilsen Migrapolis i NRK Rakel kler seg ut 22.09.10.mov Endret 22. september 2010 av Moshimoshi Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er den youtube videoen fra ett program som blir vist idag halv 11 ? Selv har jeg aldri drevet med Cosplay, men kjøpte meg en drakt nå nylig, for å bruke på halloween som du kan se her (3 siste bildene). Så det er vel mulig jeg tar en tur senere i fremtiden kanskje. Lenke til kommentar
Moshimoshi Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Er den youtube videoen fra ett program som blir vist idag halv 11 ? Selv har jeg aldri drevet med Cosplay, men kjøpte meg en drakt nå nylig, for å bruke på halloween som du kan se her (3 siste bildene). Så det er vel mulig jeg tar en tur senere i fremtiden kanskje. Ja, det er i kveld! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Blir vel sikkert en del som cosplayer på samlinger som finner sted over tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå