Gå til innhold

Motorola V70


JZA

Anbefalte innlegg

Har sinnsykt lyst på denne tlf, selv om den sikkert bare er design, derfor lurer jeg på hvor dårlig den faktisk er. Hadde en V66 en gang, likte ikke den særlig, men helt grei til bare å ringe med å sende mld. GPRS funka jo også ganske bra. Hvor mye burde jeg i tilfelle betale for en ny V70 i dag, ser at Siba selger dem for 2000 kr. Selv om sikkert listeprisen fortsatt er 5500, hvis man regner på samme måte som Telenor ;)

Har et par stk på gang til rundt 1500 kroner, både brukte og nye, det må den vel være verdt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes den ser helyt syk ut med det forstørrelsesglasset på utsiden. Men det er min mening.Ikke la deg påvirke av den :smile: den har jo ikke fargeskjerm , og ikke MMS, men det er sikkert en god telefon når alt kommer til alt :woot: Koster den bare 2000,- på siba :o

Lenke til kommentar
Et godt råd: Motorola V70

 

Så ikke et godt råd i hele linken din jeg. Synes utseendet er det feteste og mest særegne på en mobil noen gang. Derfor lurte jeg på åssen den var til standardfunksjoner som ringing, sms, alarm, kalender og evt telefonbok. Ikke alle funksjoner den ikke har, som jeg allerede var fullstendig klar over. Snart kommer jo V600 også =)

Lenke til kommentar
Hvor har du sett at v70 koster 2000 kr på Siba? Fant den ikke på nettet?

 

Står på tlf uten abb det men. Men jeg fikk meg en flunka ny en til 1400 kroner, så jeg skal ikke si meg misfornøyd, men du får si fra hvis du er interessert i den. Mulig jeg selger den pga pengemangel utover sommern!

Lenke til kommentar
hvor fikk du den til 1400,- :o

 

Interessert ? Vet ikke om jeg skal beholde den. Tenkte bare å teste den litt for å se om den var brukelig. For 1400 kroner regner jeg heller ikke med å tape noe penger på den, regner vel heller med å tjene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...