Karabin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) http://www.dpreview.com/articles/photokina2010/Sony/ Vist på Photokina som modell http://www.sonyalpharumors.com/ Mulig det kommer FF-hus med samme teknologi som A33/55 og ! Endret 22. september 2010 av Karabin Lenke til kommentar
HFPzN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Endelig er det lys i tunnelen for en etterfølger av A700! Synes det er litt vanskelig å se på de bildene der, men håper de ikke går ned på byggekvaliteten. Lenke til kommentar
Nigris Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har forestilt meg etterfølgeren som mitt neste kamera, men er noe i tvil på løsningen med speilet? Er det noen som har erfaringer fra A55? Nigris Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg tror Sony kommer til å gå for en løsning som de gjorde med A33 og A55; at de også har modeller med vanlig speil-løsning. Men i følge Sonyalpharumours, så blir det sannsynligvis bare en A77 med SLT... time will tell. Anmeldelse av A33. Endret 24. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er fortsatt usikkert og knyttet stor spenning til om vi får både en A77 og en A7xx, der sistnevnte vil ha OVF. Min største bekymring er at det kun kommer en A77 som ikke har god nok EVF til å erstatte en god OVF og som ikke i tilstrekkelig grad har funksjoner som gjør den til en verdig etterfølger av A700. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg mener å huske at vi på Photokina fikk bekreftet fra Sony at A700-erstatter-dummyen de viste frem ville være av SLT-typen, ja. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg mener å huske at vi på Photokina fikk bekreftet fra Sony at A700-erstatter-dummyen de viste frem ville være av SLT-typen, ja. Var ogsaa innon sony standen. Der fikk vi uoppfordra bekreftet (av en eller annen person bak pröve-disken), at 700 etterfölgeren vil vaere SLT. Hvor mye personen egentlig vet, er et annent spörsmäl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå