fiolett Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Etter første omgang, hvor lang tid trenger dere før det kan fortsette? Og hva liker dere å gjøre imens? Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Om jeg virkelig er i siget så trenger jeg nok ikke mer enn 1-2 min før jeg er klar igjen Da blir det kos på damen for alle penga Endret 22. september 2010 av NoxRy Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kommer litt ann på korleis madammen oppføre seg. Om ho oppføre seg som om ho vil ein gang til med å gnikke seg opp etter, kysse lidenskaplig og tafse litt. Så blir ein jo rimleg kjapt klar igjen! Nøyaktig tid variere nok litt frå person til person. Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 det varierer. hvis kvinnfolket er i siget, så tar det meg ca 10-15 min med kosing før det blir litt shiggy-shiggy igjen. men hvis det er et vanlig knull etter jobb hvor vi begge er litt slitne, så blir det bare 1 gang. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Varierer helt utifra dagsformen det, ihvertfall her. Kan ta 5-10 min eller halvtime, eller at jeg ikke har lyst noe mer den dagen. Imens er det greit med en deilig snus. Eller bare kosing på hverandre, elsker når jenta koser på brystet, åh. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kommer helt ann på hva det er snakk om. Er for det meste ONS på meg. Så tar litt lengre tid å komme seg etter første omgang (det er vertfall sånn jeg føler deg). Men er dama deilig og gjør de riktige tingene trenger jeg ikke mer enn 10-15 min (kommer ann på når på kvelden det skjer). I mellom tiden digger jeg kyssing og tafsing. Spesielt fra dama sin side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg