fjarle Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nettsted med... tegning av HD2-etterfølgeren. Les mer Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 windows mobile? gg life Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dette blir saker! Gleder meg Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 windows mobile? gg life Nei, Windows Phone. Windows Phone 7 er bygget fra bunnen og programvare fra Windows Mobile 6.x fungerer ikke på WP7. Jeg husker når HTC lanserte de første Android telefonene. Folk tenkte forsatt på Windows Mobile. Men nå er endelig den tanken borte og folk ser på HTC som ett merke som leverer litt av hvert. Windows Phone 7 vil ikke på noen måter kunne sammenlignes med det gamle. Tar kanskje litt tid å forstå, men du vil se. Bare vent Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Revolusjonerende design. Artig å se at det øyeblikket touchskjermer ble lansert, ga samtlige mobilprodusenter unntatt apple designavdelingen fyken. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 windows mobile? gg life Nei, Windows Phone. Windows Phone 7 er bygget fra bunnen og programvare fra Windows Mobile 6.x fungerer ikke på WP7. Jeg husker når HTC lanserte de første Android telefonene. Folk tenkte forsatt på Windows Mobile. Men nå er endelig den tanken borte og folk ser på HTC som ett merke som leverer litt av hvert. Windows Phone 7 vil ikke på noen måter kunne sammenlignes med det gamle. Tar kanskje litt tid å forstå, men du vil se. Bare vent aaah, trodde det var det samme Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Revolusjonerende design. Artig å se at det øyeblikket touchskjermer ble lansert, ga samtlige mobilprodusenter unntatt apple designavdelingen fyken. Det er det vel ikke galt med dette designet. Det fungerer og ser bra ut. Trenger ikke finne opp en ny ostehøvel hver gang man kjøper en ny ost. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Revolusjonerende design. Artig å se at det øyeblikket touchskjermer ble lansert, ga samtlige mobilprodusenter unntatt apple designavdelingen fyken. Vist det er noen som trenger en oppdatering på design så er det Apple, makan til å melke kua på et design. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Den så jo... spennende... ut. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Blir spennende å se de første testene av WP7 når det kommer en telefon på markedet. BTW: Er det bare jeg som synes det er mye plass (på høyre siden) som blir bortkastet pga den pilen...? De kunne fått mye mer plass på hjemmeskjermen ved å plassere pilen annerledes... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er det vel ikke galt med dette designet. Det fungerer og ser bra ut. Trenger ikke finne opp en ny ostehøvel hver gang man kjøper en ny ost. Jeg vil bare se noen gjøre noe nytt med det, uten å på en eller annen måte gjøre telefonene styggere slik samsung har fått til. Nokia ser ut som de er på rett kurs i den anledning. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Når Windows Phone 7 blir lansert i Norge så er det mange funksjoner som ikke vil virke. En vil ikke få bruke alle funksjoner før mange måneder er gått, akkurat som for danske brukere: http://www.pcworld.dk/art/100338?a=rss&i=0 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er det vel ikke galt med dette designet. Det fungerer og ser bra ut. Trenger ikke finne opp en ny ostehøvel hver gang man kjøper en ny ost. Jeg vil bare se noen gjøre noe nytt med det, uten å på en eller annen måte gjøre telefonene styggere slik samsung har fått til. Nokia ser ut som de er på rett kurs i den anledning. Nokia har ikke vært på noen kurs de siste årene. Alle telefonene deres ser klin like ut. Men det er smak og behag Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 "Den pilen" er vel et scrollfelt, antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg