Bigbooking Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hei, jeg aner virkelig ikke om denne er feilpostet, så en moderator å gjerne flytte denne om nødvendig. Tingen er den at jeg har utviklet en booking engine / travel guide som det heter på godt norsk, og har lyst på litt tilbakemeldinger på layout osv. Alt som har med siden å gjøre. Jeg takker på forhånd. Her er link til siden: *reklame for egen side fjernet* Endret 22. september 2010 av Osse-Mon Reklame fjernet av moderator Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Syns det ser veldig bra ut, men menyen med, VIP Travel Spa Travel Magazine Vacation Rentals Hotels, virker ikke helt tror jeg. Kun VIP travel som er rød. Går ut ifra at rødfargen skal indikere hvilken fane som er aktiv? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Alle punktene fungerer her. Endret 22. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilken browser bruker du? Jeg testet i Firefox. Er ihvertfall noe du burde sjekke opp, om den virker som den skal i alle "store" browsere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg bruker Chrome, og den funker fint her. Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Testet i IE, og virket ikke der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå