shamanix Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hva er best av "bulletproof ftp server" og "blackmoonftpserver"? Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg vet ikke helt hva som er best, men jeg foretrekker Bulletproof FTP server. Syntes dette er det beste ftp-programmet. Tenker du best på ytelse eller brukervennlighet? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg vet ikke helt hva som er best, men jeg foretrekker Bulletproof FTP server. Syntes dette er det beste ftp-programmet. Tenker du best på ytelse eller brukervennlighet? Tenker på alt egentlig. brukervennlighet er ikke nøye(programmet er til for å gjøre det den skal gjøre) Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Bulletproof er ihvertfall veldig enkel å sette opp / bruke. FTP er jo i bunn og grunn en veldig basic tjeneste å kjøre - det er ikke rare forskjellen mellom ulike FTP-programmer når man kobler seg til 'utenfra', forskjellene ligger primært i hvordan de er å forholde seg til for den som skal kjøre dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg holder meg til RaidenFTP. Syns programmet er mye enklere og administrere. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 hvordan ser "share" oppsettet deres(alle som leser) ut? jeg tenker på hvor home directoryen deres er osv, osv...gi meg gjerne et bilde Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Serv-U bruker nesten ikke ressurser hos meg Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops: mener du at ingen klarer å koble seg til over internett? eller? forklar litt mer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops: Sharer du? Har du avinstallert "Client for Microsoft Networks" eller no sånt? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops: Sitter du bak en ruter/firewall?? er da portene du bruker (eks 21) åpnet og videresendt? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker den nyeste Serv-U og er utrolig fornøyd med den, men jeg når folk som jeg ikke er i LAN med skal koble seg til serveren min finner de ikke PC-en min engang. Hva er galt? :oops: Sitter du bak en ruter/firewall?? er da portene du bruker (eks 21) åpnet og videresendt? Ja, er sikkert en brannmur som blokker. Selv bruker jeg bulletproof og er veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 er det muligt og få folk uten for huset mitt å komme seg inn på ftpen min ? sitter bak en netgear 614 router... Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Må si meg enig med Ecthelion. RaidenFTPd er et rå bra ftp program. Og en studenlisens koster 150 spenn og det er den fa*n meg verdt. http://www.raidenftpd.com/en/ for å laste ned demo. Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Serv-U bruker nesten ikke ressurser hos meg Bulletproof bruker nesten ingen ressurser på min server 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 er det muligt og få folk uten for huset mitt å komme seg inn på ftpen min ? sitter bak en netgear 614 router... Det er mulig ja, men da må du åpne porten som du skal bruke til ftp'en din i routeren. Slike ting som å sette opp en FTP bak en router står det masse om i readme-filene til de forskjellige ftp-programmene. Vet at RaidenFTP har en guide for akkurat det. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ProFTPd er jo sjeeeefen da. De fleste store sider bruker den, men den er jo uaktuell for de som ikke bruker *nix da... Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg bruker GuildFTP. Den kan man koble opp til mIRC og overvåke å kaste ut folk som ikke er på kanalen. Og div andre muligheter. Lite resurser bruker det også! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Den kan man koble opp til mIRC og overvåke å kaste ut folk som ikke er på kanalen. eh...jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå