Gå til innhold

Hjelp med lisens-nøkkel til Microsoft Office

cool_water

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny laptop med M.Office prøveversjon i 60 dager, har funnet en lisens nøkkel som fungerer, men plutselig så fungerte den ikke igjen.. Lurer på om det har noe med at samboeren tok den samme lisensnøkkelen. Og nå finner jeg ikke noe "sted" jeg kan legge inn en ny lisens nøkkel. Får opp melding om at jeg må aktivere M.Office på nettet eller over telefon. Noen som vet hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg ny laptop med M.Office prøveversjon i 60 dager
Håper for selgers del at h*n ikke reklamerte med at det fulgte med Office til maskinen.

Istedet for å bruke masse tid på å knekke lisenskoden (som antakeligvis ikke fungerer i lengden uansett) så kan du jo laste ned Open Office. Det er en kontorpakke som jeg mener er fullt brukbar. Til studentbruk så er iallefall min erfaring at Open Office er mer enn god nok.

Med unntatt av førsteåret hvor studentene skulle ha opplæring i pc (filbehandling og ms office) der det var påkrevd at vi skulle levere inn en doc-fil (** muntlig kommentar av faglærer som ikke bør ligge på nettet **) så har bruken av OpenOffice gått smertefritt.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny laptop med M.Office prøveversjon i 60 dager, har funnet en lisens nøkkel som fungerer, men plutselig så fungerte den ikke igjen.. Lurer på om det har noe med at samboeren tok den samme lisensnøkkelen. Og nå finner jeg ikke noe "sted" jeg kan legge inn en ny lisens nøkkel. Får opp melding om at jeg må aktivere M.Office på nettet eller over telefon. Noen som vet hva jeg kan gjøre? :)

Dette er vel et av de dummeste innleggene på lenge... "jeg fant en nøkkel på nett" og plutselig fungerte den ikke lengre...doh :ohmy: Om du fant den, så har garantert hundrevis og tusenvis andre funnet den samme, og hva tror du skjer da?????

Egentlig burde du ringe til Microsoft å klage. Si at, du den piratnøkkelen jeg fant på nett funker ikke mer, jeg vil ha en ny. Så kommer kundebehandleren til å le seg i hjel. :dribble:

Nesten alle ferdig installerte pcer (både bærbare og stasjonære) kommer med en prøve versjon av enten Office 2007 eller Office 2010. Etter 60 dager må du eventuelt kjøpe deg en lisens, og de koster fra 1000 kroner og oppover.

Om du kun ønsker Word og Excel kan du bruke Office Starter 2010 som er gratis, les mer her: http://samfunn.myhken.com/?p=1484 :thumbup:

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...