banansplitt™ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 93 er faktisk en meget god årgang når det kommer til det kvinnelige kjønn. 3 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som en 9 åring... Endret 22. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som 11 åring... Kanskje kontoen gikk i arv? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som 11 åring... Sier han som selv joinet forumet som 11-åring? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som 9 åring... Sier han som selv joinet forumet som 9-åring? nei, men siden brukeren ble opprettet i 2002, må han ha verdt 9 år når han startet 2002-1993=9 når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som 11 åring... Kanskje kontoen gikk i arv? hvem arver en forum konto??? Endret 22. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 når han ble medlem i 2002 tviler jeg på at han joinet forumet som 11 åring... Kanskje kontoen gikk i arv? hvem arver en forum konto??? Du kan arve min om du oppfører deg 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 93 er faktisk en meget god årgang når det kommer til det kvinnelige kjønn. 94 er bedre, selv om 93 er fantastisk den også. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Så, når får vi igjen dette da Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liverpool hadde 2 skudd på mål etter 90min i kveld... Det mine damer og herrer er sjukt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Av en eller annen grunn har jeg på reprise nå. Stusselig det ser ut på Anfield, kan ikke være mange tilskuere der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Leser gjennom kamptråden på KP nå. Det er faktisk så deprimerende (fra deres side) lesning at jeg ikke klarer å nyte det engang. Virker som noen er et skritt unna selvmord... Tipper Liverpool blir kjøpt opp snart og kjøper seg ut av problemene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) 94 årgang?! Gud. Jeg må begynne å skjerme lillesøstrene mine. Jeg orker ikke diskutere med LFC-vennene mine lenger. Han ene presterte faktisk å si "Jeg var fornøyd med Utd-kampen. At vi taper gjør ikke noe sålenge det er en bra kamp og vi spiller bra." Jeg orker ikke begynne engang. Jeg savner å snakke med LFC-supportere som ikke legger seg på magan med en gang. Selv om jeg skal innrømme at jeg lo godt av "God natt! " meldingen til guttorm noen sider bak her. http://www.youtube.com/watch?v=GuBcxMV8DNA Endret 22. september 2010 av niko. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 De fleste i 94-årgangen er faktisk lovlig Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 93 er faktisk en meget god årgang når det kommer til det kvinnelige kjønn. First of all, thats a fact. Second, dagens situasjon er latterlig. Jeg kan NESTEN ikke forstå at det er morsomt å erte oss lengre. Jeg vil påstå at det faktisk har gått så langt. Alt er bare helt på kjør............................... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Mye vits å sitte oppe halve natta for å se den driten her i opptak. Flotte greier. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Latterlig resultat, har faktisk ikke ord for hvor flaut dette er. Når det er sagt så føler jeg at spillerne får ta denne på sin kappe, og jeg klandrer ikke Hogdson like mye for dette. Han tar ut et lag bestående av 11 spillere som jeg enten ønsker, eller jeg regner med får spille ganske regelmessig i PL (ved skader o.l.) og når de faen ikke klarer å vise seg oppgaven verdig med å slå et fuckings nivå 4 lag kan de bare ha det så godt. Herregud. Endret 23. september 2010 av Termo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Han kan jo vurdere å bytte litt tidligere enn 90 minutter når laget spiller så balle som de gjør da. Kanskje få innpå noen friske bein og score FØR ekstraomgangene. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Det påpekte jeg i tråden under kampen også. Så ikke kampen så jeg vet ikke helt hvordan ting utartet seg annet enn at vi spilte balledårlig og gikk på et latterlig tap, så vanskelig for meg å vurdere, mente hovedsaklig det med at man ikke kunne klandre laguttaket i utgangspunktet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er jeg enig i. Laget var ikke SÅ reservepreget at det ikke skulle ha slått Northampton. Jones, Agger, Kyrgiakos, Jovanovic, Babel, Lucas og N'Gog er alle spillere som man kan forvente å finne på førstelaget en gang i blant(Jones, om Reina er skadet så klart), derfor forventer jeg mye mer enn vi fikk i går. Pacheco, Wilson, Kelly og Spearing er også spillere som skal være med og snuse på en del kamper på førstelaget. Dermed er jeg enig i at vi ikke kan skylde på laguttaket! Men klandrer Roy for å ikke gjøre noe med laget da det var store deler av kampen det funka heller dårlig. Skal sies at benken ikke var mye å skryte av, men et par friske bein som har lyst til å bevise noe trenger ikke være feil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Liverpool tar vel en leeds og newcastle snart ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå