ramses Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nå som akam er på Photokina synes jeg vi kan forvente reportasjer. Akam som er et fotosted burde ha kommet med daglige fotoreportasjer med masse info og bilder. Hva gjør dere om dagen, hvem har dere snakket med og hvorfor. Men her er det tynt, bortsett fra noen nyheter som er nesten som generelle pressemeldinger og info skrevet av andre, dvs kopi/paste, er det ingenting. "Fotojournalistikken er død" har dere skrevet i tidligere artikler. Det er tydelig at dette stemmer. Vi forventer mer, når man først har valgt å være til stede på slike happeninger. Infoen skal være fersk og det skal ikke bare skryte-oppkok i fra produsentene selv, men vi vil ha ting skrevet med egne ord. Vi finner samme info på alle andre nettsteder. Hva er da vitsen med å bruke penger på å være til stede, om man ikke kommer med eget stoff ? I dag er vi vant til at ting skjer fort, og det holder ikke å bare komme med reiseskildring når dere dere komer hjem. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enig med deg der,noen merke-reportasjer er ikke nok. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er bare så mye nytt på messa, og det er bare så mye man kan få ut av å tafse på produktene (og svært lite man kan få ut av det som ikke andre som tafser på det kan få ut av de), allikevel er det digert og fult av folk og rariteter. Ja, det hadde vært fint med enda mer stoff, men jeg håper akam bruker energien på å bygge relasjoner som kan gi testeksemplarer tidligere for framtiden, framfor kortsiktig revolverjournalistikk. "Fotojournalistikkens død" har lite, om noe, å gjøre med at ikke det er en jevn strøm av bilder fra Køln på akam.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå