Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke de beste karakterne(3,1 i snitt+ 4 alderspoeng og 2 militærpoeng) og har lyst til å komme inn på NIH, på toppen av alt gikk jeg formgivning, men fikk bra i gym og breddeidrett hvis det skal hjelpe noe. Skal studere neste år og er villig til å ta et årstudie hvis det gjør det enklere for å komme inn på NIH. Er det slik at hvis jeg tar et årstudie i fek.s pedagogik eller noe annet så vil jeg da få 60 studiepoeng og bedre sjangsene betydlig for å komme inn på div. studier? Takker til svar. Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke de beste karakterne(3,1 i snitt+ 4 alderspoeng og 2 militærpoeng) og har lyst til å komme inn på NIH, på toppen av alt gikk jeg formgivning, men fikk bra i gym og breddeidrett hvis det skal hjelpe noe. Skal studere neste år og er villig til å ta et årstudie hvis det gjør det enklere for å komme inn på NIH. Er det slik at hvis jeg tar et årstudie i fek.s pedagogik eller noe annet så vil jeg da få 60 studiepoeng og bedre sjangsene betydlig for å komme inn på div. studier? Takker til svar. Du får to ekstrapoeng per 60 studiepoeng, så det hjelper deg ikke betydelig. Her lønner det seg nok å ta opp fag. Lenke til kommentar
redsox Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Han har allerede 2 poeng for militæret. Du får maks 2 poeng for enten militæret eller høyere utdanning, så det hjelper ingenting å ta et årsstudium. At du fikk gode karakterer i gym betyr heller ingenting... Bare poengsummen som teller. Du må rett og slett ta opp fag du gjorde det dårlig i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå