TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei. Trenger litt tips til spill som jeg klarer å drive med min Asus eee. Helst spill man finner på Steam, ettersom jeg ikke har fått kjøpt ekstern cd rom enda. Spill som jeg har på min netbook: Settlers 2 Transport tycoon deluxe Plant vs zombies World of goo Monkey island 3 Worms 2-3 The longest journey Håper å få en litt lengere liste med gode spill som fungerer på netbooks Takker og bukker for alle tips jeg mottar Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Ekstern cdrom får du kjøpt billig, anbefales... har det på min. Men hva med Starcraft 1? Eller warcraft 2? De spiller jeg når jeg kjeder meg på eee'en min Endret 22. september 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ekstern cdrom får du kjøpt billig, anbefales... har det på min. Men hva med Starcraft 2? Eller warcraft 2? De spiller jeg når jeg kjeder meg på eee'en min What? Da har du en syk minipc. Tja lurer selv på dette men får prøve å kjøre inn Morrowind eller noen andre gamle spill. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sidan dei fleste litt eldre spel gåt heilt fint på ein netbook PC så har eg funnet ut at det største problemet er å finne eit spel som takklar 1024 x 600 oppløysning utan at det blir rart. Spel som er laga for minimum 1024 x 800 fører ofte til at viktige funksjoner som f.eks oppgåvelinjer nederst eller øverst på skjermen forsvinn. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Sidan dei fleste litt eldre spel gåt heilt fint på ein netbook PC så har eg funnet ut at det største problemet er å finne eit spel som takklar 1024 x 600 oppløysning utan at det blir rart. Spel som er laga for minimum 1024 x 800 fører ofte til at viktige funksjoner som f.eks oppgåvelinjer nederst eller øverst på skjermen forsvinn. HAHA... der basjet jeg på leggen. Mente seff Starcraft 1. SC2 på lille asus eee? ROFL! Ja, mange gamle spill er ikke tilpasset widescreen... hadde noen drivere på det forrige skjermkortet mitt (stasjonære data) som reagerte på at når de ikke var en passende oppløsning at den lagde en 4:3 skjerm med større svarte kanter på siden så iaff bilde blir riktig! skulle vel ha hatt noe slikt til eee og da... Endret 22. september 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå