Javisst Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) d Endret 5. mai 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) neh Endret 28. oktober 2012 av Bango Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har mista alt for mange venner selv. Siste var for et år siden. Selvmord. Første gangen jeg mistet en venn var 17 og det samme var han som døde. Han ble stukket i magen med en morakniv på fest over en bagatell. Jeg hater kniver. Holdt på å miste eksen til en kniv en gang også. På sykehuset anslo de at hun hadde mistet 1,4-1,6 liter blod før hun kom frem. Heldigvis skjedde det likeved legevakta i Oslo. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Har mistet altfor mange venner, det å telle hvor mange er noe jeg aldri har hatt interesse for. Jeg husker alle sammen, men å gjøre dem om til personlig statistikk er for meg høyst unødvendig. Har også mistet endel familie medlemmer, ingen av relativt nær familie, hvertfall ikke på ett personlig nivå. Edit: Siste jeg mistet en venn var vel i sist uke, tiden går veldig i surr for tiden så jeg husker ikke helt. Var mye avis oppslag om ulykken, og husker jeg skjønte med engang hvem det var når jeg leste overskriften, trengte ikke se på bilen engang for å vite det. Fyren kjørte alltid over fartsgrensen, med ganske mye. Og nesten alltid med en joint i munnen. Dårlig kombo. Og føler deg på kniver L4r5, har selv blitt knivstukket ett par ganger. Like fuckings jævlig hver gang, og over like små ting. Sist var fordi jeg hadde samme sko som fyren som angrep meg. Seriøst? Pga samme sko? Hva er det folk tenker på egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå