mariusberg Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Jeg har ett enkeltmannsforetak, pr i dag så benytter jeg med av faktura larsen for fakturering ut til kunder, dette funker greit men kunne nok hatt noen flere funksjoner.. Driver nå og vurderer andre mulige programmer og evnt. gå online, ser på online som en fin tanke, da med at backup er med.. Har dere prøvd litt forskjellig?? Noe å annbefale?? Takker for svar. Lenke til kommentar
Lutador Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikkje prøvd sjølv, men veit at Visma har gode produkt. Se om dette er noe for deg: http://nettbutikk.vismaavendo.no/vismaavendofakturering.asp Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei. I mine 2 jobber bruker vi Microsoft Navison. Dette er et program som kan både brukes av en kontor-bedrift og over-disken salg. Ta deg god tid å velg riktig. Hva er problemet med faktura larsen? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Dersom du ikke har nok funksjoner i nåværende faktureringsprogram vil nok kanskje ikke Simpleinvoices hjelpe deg, men jeg synes det gjør jobben meget bra. Open source er det også! *edit linken forsvant Endret 22. september 2010 av Palme Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vi benytter oss av Power Office Time for å holde orden på kunder, fakturering osv. Koster riktignok penger, men det gjør jobben og vel så det. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Takker for forslag, skal få testet alle sammen og finne ut av hva som funker bra. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takker for forslag, skal få testet alle sammen og finne ut av hva som funker bra. Har du fått testet noen? Leter selv etter et fakturaprogram :-) Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Takker for forslag, skal få testet alle sammen og finne ut av hva som funker bra. Har du fått testet noen? Leter selv etter et fakturaprogram :-) Har hørt at K-soft er et firma som leverer overraskende programvare Lenke til kommentar
emva Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Takker for forslag, skal få testet alle sammen og finne ut av hva som funker bra. Har du fått testet noen? Leter selv etter et fakturaprogram :-) Har hørt at K-soft er et firma som leverer overraskende programvare Har hørt at K-soft er overraskende mye i media også. Lenke til kommentar
surpeis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Selv benytter jeg webregning.no, og er veldig fornøyd med det. Hvis du ønsker at leverandøren tar seg av utsending, er sendregning.no et alternativ, men det blir fort dyrere. Endret 18. november 2010 av surpeis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå