appelsinbrus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ønsker å kjøpe blogger og/eller vanlige nettsider. Jeg bryr meg ikke så veldig om hva slags tema siden har, men den MÅ ha PR, ha en viss alder og *helst* være på norsk. Alle forslag og tilbud er velkomne, så send meg en PM så tar vi det derfra. Om du har ei ok side som du vil selge, IKKE post linken her. Da vil jeg ikke ha den. Ikke spør hvorfor. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva er dette for noe? Du ønsker å kjøpe etablerte sider/blogger til folk som allerede finnes? As in at du kunne tenke deg å kjøpe voe.blogg.no? Hvorfor ønsker du å gjøre dette? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Bryr meg ikke så veldig om hva slags sider det er. Hadde fint kjøpt en sånn side ja, men trenger ikke være KJEMPE-etablert, med annonser og TUSEN besøkende om dagen og sånt noe.. Kan være en helt enkel blogspot-side som inneholder stort sett hva som helst. Trenger ikke å ha vært oppdatert på lenge, trenger ikke å ha besøkende i det heletatt. Men det betyr ikke at jeg kjøper hva som helst. Jeg har kriterier som jeg ser etter når tilbudet kommer. Hvorfor? Hemmelig. Ikke gidd å spør, kommer ikke til å fortelle det. Endret 22. september 2010 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Googlerank cheater Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha hemmelig? Geez.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Øyh, ikke mobb. Forresten ikke bare G-rank det går på nei, er derfor "planen" er hemmelig. Gir jo ikke vekk en fin bissniss-idé, det hadde jo bare vært dumt. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er ikke mangel på ideer i verden, men heller kapasitet til å gjennomføre. Må si jeg får litt weirdo viber med alt dette hemmelighets kremmeriet ditt, men det er kanskje bare meg Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Haha hva i all verden har det for betydning at du får weirdo viber? Kunne jo faktisk ikke brydd meg mindre. Om du ikke har en side å selge meg trenger du i HVERTFALL ikke å bry deg.. :!: Endret 22. september 2010 av appelsinbrus Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vel hadde jeg hatt en webside å selge hadde jeg ihvertfall ikke solgt til en jeg får weirdo viber av Men du har rett, jeg trenger faktisk ikke å bry meg så jeg skal holde munn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg