BoarderXtrem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hello. Ja greia er at jeg har jo 6 gb minne nå, men kan få 4gb av den samme sette jeg har nå til en veldig go pris. Jeg trenger det jo kanskje ikke, men det går vel ann å sette inn 4gb til, så det blir 10 tot?. Eller er det sånn at man må ha 6 eller 12. Sikkert ett dumt spørsmål, men lurer man så må man jo spørre.. se i signatur ang Hardware=O) Hilsen Paal Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Det er kanal a, b og c 2 og 2 og 2 3 eller 6 brikker så får du trippelkanal. Blander du så får du singel eller dual på noen av kanalene. Jeg ville bare ha gjort det om du trenger mer ram. Hvis ikke som er 99% sikkert så la det stå som det er i trippelkanal. Alt vil også kjøre i den hastigheten den tregeste brikken har. Du kan ha 24gb tot med den blandingen du vil om det bare skal fungere uansett hastighet. Endret 21. september 2010 av War Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Ja det er trippel kanal. Så da må jeg ha eller sette inn 3 brikker til å ikke 2. for ellers så blir det litt rot for systemet. ja da får jeg bare vente til jeg må eller trenger mere minne. Takk for raskt svar =O) Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Evt skaffe en til så du setter inn 3 til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå