Gå til innhold

HAHAHA tuller du eller

Anbefalte innlegg

Ja ha men StarCraft er bra men Alle WestWood spill suger... De suger de suger suger suger suger!

Begrunnelse:

1. Red Alert 1 og Comand & Conquer & Dune II var de beste WestWood spillene fordi de var orginale.

2. Vi måtte jo vente i ca 5-6 år på at Tiberian Sun skulle bli ferdig, og de sa at det skulle bli så, SÅ, SÅ!! bra... Nedsig det søg hardt, Det var bare bedre grafikk og nye uniter men det gikk ut på det samme, det var altfor likt det gammle..

Så kommer Red Alert 2 Ok trodde jeg men, neida...

Det var bare Tiberian Sun med et annet Skin....

Og andre filmer,, ingen Flamme Kaster menn (Fordi det er ulovlig) og alt var det samme..

3. Dune 2000 og Emperor Of Dune ble også ganske dårlig fordi det var en svært eterligning etter Red Alert bare annet skin, Noen år senere kom E.O.D.

Og det var helt likt Det Gamle Dune 2000 bare at det var 3d Oi så bra :grin:!

4. Alle spillene som er strategi i westWood serien i det siste har bare konsentrert seg etter at folk skal Beskytte seg... Du blir lært opp til å campe og være så "Defansiv og Passiv som mulig"

5. Har ingen sett at Feks: Russia og Allies i

Red allert har de samme tingene bare at de ser anderledes ut og at de har andre stats..

Også i Tiberian Sun.....

6. Jeg mener at StarCraft Er det beste Strategi spillet til nå fordi det er bra oppsatt. Alle lagene kan ta hverandre og det handler om å angripe..

Også kan du lage egne lvler og det har stor variasjon. Det har bra levetid og mange lvler men 1 ting er minus i Starcraft og det er Ekstra settet...

Det er bare dårlige Nye folk du får med selv om mange nye brett og sånt så er det ikke like bra og lurkers er også for BRA! Det plager meg lit..

Også så er det "Hackere" på StarCraft som Pinger opp maskinen til andre og prøver og ødelegge spillet eller maskinen. Har kjedd med meg en gang...

7. Men Jeg kan bare si at Thief 1 og 2 er bedre en alt haha. Ingenting slår Thief spillene Og Doom serien.. HAHAHA....

8. Noe jeg har glemt ? Ja noen ganger suger det å spille mangen Strategi spill. Fordi folk liker å være "PYSER" og jeg mener det.. Liker å forsvare seg og campe... Samme som på CS der folk Camper og Bruker AWP Samtidig der er drit kjipt... Spillet handler om å angripe som "Pizzabud" sa enig med han.

Og de som bare sitter og kjiper seg trenger ikke å spille for de er sopare.. Dra til Helvete med dere Campere og Passive latsabber LoL :grin:....

9. Begynn å spill Ever Quest, Xenimus eller Well of souls selv om de 2 siste suger på graffik så er det bedre for å slutte å være passiv....

Det var alt

----------------------------------------------------

DooM's 10 lette steg til Sukkses på å slutte å Campe eller å Være deffansiv = (Kjiping)

1. SLUTT OG TRO AT DEFANSIVE ER NUMMER 1. Storming er lurest.. Det er faktisk teknisk bevist at en Aktiv person er mindre sårbar....

2. Ikke Spill Red Alert og Tiberian Sun ETC

3. Spill heller SC

4. Begynn å be til Poe = Det onde (Power Of Evil)

5. Hvis du tror at du er bedre en andre kan du let tape, Du må ikke undervurdere dine fiender...

6. Bygg fort eller som det heter avanser deg frammover fort med mange uniter....

7. Ikke les Leksikon eller Norges Største Leksikon 12 bind i alt på 1000 sider pr. Bind...

8. Det er gøyere å spille hvis du har bedre instilling til deg selv....

9. POE SHIT

10. Spill CS (Hvis du har) Og ikke camp og bruk "awp", mange folk hater Awp...

11. Jeg har alltid en 11. selv om jeg sier 10.

Så følg disse 10 lette og lev.... Slutt og spill Red Alert II og Comand & Conqer II De suger hardt...

HAIL SWIFT JUSTICE OG POE GUDEN AV GASS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, bommet vi på "svar" knappen og traff "ny emne" istedet? :smile:

stemmer det, westwood manipulerer ubevisst hjernen fordi det blir en vane det man gjør i westwood spillene. awp'folka er som oftest westwood fansen. berserkerne er som oftest sc fans, ikke at det er noe negativt med westwood eller sc fans eller noe, men det er noe og tenke på. tar lang tid før man "overfører" passiviteten til "real life". så fort man har rehabilitert =) hjernen og er klar for starcraft så er man oppe for en spillopplevelse uten like.

Lenke til kommentar

HELVETE NEI! kor ***** offensivt er det og sitte i huset på italy og snipe nedi tunnellen? hvordan i helvet kan du si awp er offensivt? KNIVEN og flashbang er dobbelt så offensiv som awp, om du eller noen du kjenner stormer med awp driter jeg i, awp er et campevåpen, sikkert 1/40 del av de som camper som stormer med awp. og det gjør cs så sinnsykt defensivt med lange round times osv.

***** pysete av dere awp folk og bruke awp, "tenk om jeg dør, ikke storme, sist jeg stormet var ett år siden og da måtte jeg vente..."

scout bruker jeg selv, og den er balanced. awp kan sammenlignes med en tesla coil (awp'en) i red alert1 som blir angrepet av 5 infantry (ct/t).

fins ikke skill i awp... tror dere dere ER skilles med sniping kan dere bruke scout og se hvor mye dere suger.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-01 12:28, pizzabud skrev:

HELVETE NEI! kor ***** offensivt er det og sitte i huset på italy og snipe nedi tunnellen? hvordan i helvet kan du si awp er offensivt? KNIVEN og flashbang er dobbelt så offensiv som awp, om du eller noen du kjenner stormer med awp driter jeg i, awp er et campevåpen, sikkert 1/40 del av de som camper som stormer med awp. og det gjør cs så sinnsykt defensivt med lange round times osv.

***** pysete av dere awp folk og bruke awp, "tenk om jeg dør, ikke storme, sist jeg stormet var ett år siden og da måtte jeg vente..."

scout bruker jeg selv, og den er balanced. awp kan sammenlignes med en tesla coil (awp'en) i red alert1 som blir angrepet av 5 infantry (ct/t).

fins ikke skill i awp... tror dere dere ER skilles med sniping kan dere bruke scout og se hvor mye dere suger.

Eheh...du bruker Scout..det er jo nesten det samme!!

Prøvd MOH:AA? Ja, hvorfor er det ikke skill å bruke AWP og sniper forøvrig. Du må sikte!!!! SIKTE!!!! hørt om det...tydligvis ikke!!! Men å campe det er kjipt..å gå sammen med 2 stykker...den ene har colt, den andre shotgun eller mp5 og su sniper...jevli bra team...så klart...sniper funker ikke på alle brett!!!

som f.eks på italy. En av grunnene til at jeg bruker sniper er fordi jeg ikke gidder å storme på 3-4 folk med colt'er eller ak'er...drepe en...og så vente i 5 min. for en ny runde

Digger å patrulere litt og plukke dem ned etterhvert som dem kommer. Prøv MOH:AA...der er alt perfekt balansert og mange av bretta kan man faktisk bruke sniper...(faen på tide at et slikt spill kom) hater Quake-spella!!!!! HATER CS også, og alle som sutrer over camping. Det er skill, og hva er det som kan kalles skill??!!! Å fly inn med para'en (m249 eller no sånt) å drepe og så daue. Nei, det er teamwork som er skill, og klare å kommunisere å planlegge!!!! Skaff dere moh:aa og så kan vi kanskje drepe hverandre, evt. drepe noen sammen. btw. heter

As)(antii, eller Ashantii

Lenke til kommentar

Har ikke sett et latterligere innlegg før, dette tar jo totalt av.. skjønner dere ikke at man liker forskjellige ting?? Hva oppnår dere med å rakke ned på folk som liker andre spill enn dere gjør?? Har dere SÅ dårlig selvtillit at dere ikke tåler andres negative meninger om spill dere liker??

Westwood spill er bra for de som liker dem, er jo en grunn for at de selger så bra. Blizzard spill er bra for de som liker dem, selger bra de også. Er jo så totalt meningsløse disse postingene deres.. jeg trenger ikke nevne navn, de som føler seg truffet her vet hvem jeg snakker om..

Mera :smile:

Lenke til kommentar

Her er min mening om camping og slikt:

Det er ikke juks så lenge du ikke modifiserer spillet eller utnytter bugs. Dvs. at camping er en teknikk for å drepe/vinne. En god camper vil ikke sitte på samme plassen hver gang. Klart det er irriterende, men det er fremdeles fullt innenfor reglene i spillet. Eneste som er mer irriterende enn campere, er whinere..

Lenke til kommentar

Godt inlegg "Mulch", veldig enig. Når man er dritstressa og flyr rundt for å finne han ene T/CT som er igjen så er det irriterende når han bare venter for så å fragge deg når du passerer. Men det er jo innenfor reglene så en får jo sørge for å roe seg ned.

Syting og klaging er det verste, folk som hiver ut påstander om cheating uten å ha fnugg av peiling, bare dårlige tapere.

Format_C

Lenke til kommentar

tja|anal: sikte er ikke noe prob bare du ikke har så lite fps og ikke så mye latency.

når awp er på så dreper jeg 1 og så dauer jeg hvis jeg stormer da. er den av så løper jeg frem og kommer forbi "fronten" til fiendene slik at jeg kan gå rundt og f.eks. plante bombe. spenningen over at det hele tiden kan komme noen gjør at jeg liker mye bedre og storme enn og campe eller være med i fronten. scout (og alle våpen) er mere skill enn awp, men jeg synes scout skulle hatt dårligere aim og kostet mere, det er kjipt at man kan strafe, hoppe og løpe og fortsatt skyte hs.

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg mener at StarCraft Er det beste Strategi spillet til nå fordi det er bra oppsatt. Alle lagene kan ta hverandre og det handler om å angripe..

Også kan du lage egne lvler og det har stor variasjon. Det har bra levetid og mange lvler men 1 ting er minus i Starcraft og det er Ekstra settet...

Det er bare dårlige Nye folk du får med selv om mange nye brett og sånt så er det ikke like bra og lurkers er også for BRA! Det plager meg lit..

Også så er det "Hackere" på StarCraft som Pinger opp maskinen til andre og prøver og ødelegge spillet eller maskinen. Har kjedd med meg en gang...

Som om jeg skulle sagt det selv!!!! Starcraft er best, men det ekstrasettet er elendig... med terran kan du bruke stimma marines og medics og slakte fienden. og med zerg har du lerkere. men med (pro)toss har du bare en elendig unit (husker ikke hva den heter). og Toss som er SÅ bra å spille med da!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...