Fotofashion Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 vil gjerne høre deres mening om bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bare ræva. Uhm - nei - "bar ræv", var det. Ahem. Flotte linjer - liker komponeringen med plassering, lys og linjer. Spesielt høyrebenet var flott strakt og tonet (tonet som i "strammer muskler", selv om fargetonene også var fine). Høyrearmen blir kanskje litt slapp og hengende i forhold til resten av posituren, men det er pirk og synsing - dette var flotte greier! Hmm - rettelse: Dette var faktisk veldig flotte greier. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Takk for en god tilbakemleding ja jeg har noen versjoner der armen er stramet opp som resten av kroppen. Men det ble litt mye for min smak. Ser abselutt poenget ditt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er ikke nødvendigvis armen - det er kanskje mest posituren på hånden og den slappe tommelen som gjør at resten av armen ser "død" ut. Men - dette er som sagt pirk - likte bildet veldig godt! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva om hun hadde hatt håndflaten nedover langs benet ? ^^ Det ser jeg for meg at kunne funket. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Må kommentere: Smågjenskinn - highlights her og der i musklene - det er rett og slett lekkert! Mmmh. Lenke til kommentar
Vinkork Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 babyolje på gang eller? uansett fin positur synes jeg. syntes også egentlig at armen passer godt inn i bildet på den måten den blir fremstilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå