iNtensimilla Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei, har en Macbook 13, 2GHz, 2GB DDR3, nvidia 9400m. Tenkte å gjøre comeback i CSS nå som Steam har kommet til Mac. Var og handla gaming mus i sta og prøver å få opp stabiliteten i Counter Strike Source. Dette viste seg å være vanskelig. Jeg måtte ned på laveste oppløsning(—1024*764), models, textures, shadows og alt på det laveste, i tillegg til en config for å gjøre det enda lettere. Jeg får rundt 100fps til vanlig men jeg opplever fortsatt lag innimellom. Spesielt når det skjer mye på en gang. Rart at jeg må ha alt på det dårligste og det fortsatt ikke går helt knirkefritt. Når jeg hadde W7 i Bootcamp med cs der så var det mye bedre stabilitet. Er ikke lenge siden jeg har installert SL på nytt(clean install), og jeg lukker alt av bakgrunnsvinduer, men det virker fortsatt som om den ikke bruker all kraft på CSS. Kan det ha noe med at jeg spiller på ekstern skjerm og at det blir for mye for GPU´en? Åssen disabler jeg laptop skjermen mens jeg bruker ekstern skjerm? Tror kanskje det har mest med at det fortsatt gjennstår mer arbeid fra Valve for at spillet skal yte best på Mac. Har de ikke benyttet SL´s OpelGL enda kanskje? Håper på forbedring i fremtiden, men var ute etter tips til tweaks for å kjøre spill best på Mac, anyone? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Min erfaring er at spill kjører latterlig dårlig. Får 3 x ytelsen om jeg kjører spill i Windows kontra OSX. Så mitt råd er å installere windows via. BootCamp. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Har har nok noe med kompatibilitetsproblemer. Blir nok bedre ytelse i Source spill på Mac etter hvert. Jeg har nå bytta Macbooken min i en stasjonær pc, så problemet er løst for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå