Gå til innhold

BK: tyrkia sjølandskap(2)


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott komposisjon med omtrent 3-deling. Liker osgå måten du lager en trekant i forgrunn og gjentar denne i bakgrunn med fjellet.

 

Min kritikk går ikke på bildet, men tittel. Det er ikke lett å se at dette er en tyrkisk strand, så sånn sett synes ikke jeg dette forteller noe om Tyrkia :cool:

 

Fint foto!

Lenke til kommentar

Når du bruker slørete effekt på vann finnes det sjeldent en mellomting som fungerer, du må enten fryse eller kjøre løpet helt ut. Vannet hadde hatt godt av 3-4 ganger lengre lukker ser det ut som, du må unngå grums og faen skap.

 

I tillegg er det noe i bildet som gir meg følelse av at det er kompakttatt, syns ikke skarpheten er helt bra, kontrastene er både for sterke og for svake, se fastlandet til venstre hvor det er veldig mørkt og rart, mens resten virker litt blasst. Nå skal du ta det med en klype salt da jeg ligger i senga med laptopen og sitter ikke på noen spesielt god skjerm, selv om den er kalibert, men tipper det er mer kontraster enn det jeg ser, og da vil det fjellet til venstre ikke bli noe bedre for å si det slik.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...