dan83 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 et annet bilde fra en strand i tyrkia:) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liker fargene og komposisjonen. Men du får en veldig markant "glorie" langs kanten på fjellet, som blir litt for merkbar synes jeg. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Flott komposisjon med omtrent 3-deling. Liker osgå måten du lager en trekant i forgrunn og gjentar denne i bakgrunn med fjellet. Min kritikk går ikke på bildet, men tittel. Det er ikke lett å se at dette er en tyrkisk strand, så sånn sett synes ikke jeg dette forteller noe om Tyrkia Fint foto! Lenke til kommentar
Breni Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) synes du har fått til mye bra på dette bildet. bra eksponert, fine farger og en god helhet Har du exif på bildet? Endret 23. september 2010 av Breni Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når du bruker slørete effekt på vann finnes det sjeldent en mellomting som fungerer, du må enten fryse eller kjøre løpet helt ut. Vannet hadde hatt godt av 3-4 ganger lengre lukker ser det ut som, du må unngå grums og faen skap. I tillegg er det noe i bildet som gir meg følelse av at det er kompakttatt, syns ikke skarpheten er helt bra, kontrastene er både for sterke og for svake, se fastlandet til venstre hvor det er veldig mørkt og rart, mens resten virker litt blasst. Nå skal du ta det med en klype salt da jeg ligger i senga med laptopen og sitter ikke på noen spesielt god skjerm, selv om den er kalibert, men tipper det er mer kontraster enn det jeg ser, og da vil det fjellet til venstre ikke bli noe bedre for å si det slik. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 I tillegg er det noe i bildet som gir meg følelse av at det er kompakttattDu har en lysende karriere foran deg i desken i VG Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vet ikke heeelt hvordan jeg skal tolke den der Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 At du ordlager. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Haha, jeg er en lat kuksuger, what du you expect? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 På vei til et bra bilde, men komposisjonen er for trang. I tillegg er det uskarpt. Fint fargespill på himmelen. Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 At du ordlager. Artig lite paradoks:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå