xector1 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Akkuratt nå er jeg på hordaLAN. Ser de selger et skjermkort her, geforce fx 5600 (128 ddr ram) tror jeg det var for noe med rundt 2000 kroner. Kan det lønne seg å kjøpe dette kortet? har tenkt å sette det inn i min nye maskin som jeg kjøper om en måned eller to. Hadde det bare vært lurest å ha ventet til da jeg kjøper pcen min og kanskje jeg hadde funnet noe bedre eller skal jeg bare kjøpe dette? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hold deg langt unna det kortet der, ihvertfall til den prisen. Du får kort til 1000,- som er raskere. Vil anbefale å kjøpe når du skal ha pc, da skjermkort faller veldig fort i pris. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Hold deg langt unna det kortet der, ihvertfall til den prisen. Du får kort til 1000,- som er raskere. Vil anbefale å kjøpe når du skal ha pc, da skjermkort faller veldig fort i pris. Jeg hadde tenkt å bruke det mest til spilling, siden du sier det er litt treigt tror jeg nok jeg venter til jeg kjøper alle delene til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå