NoOb-Jakt Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bygde min nye pc idag, har nå problemer med den, jeg startet den opp, men får ikke opp noe bilde. HK jeg har er Asus Rampage III Extreme, når jeg prøver å starte pcen så lyser CPU en 2 ganger, så fortsetter den ikke å sjekker rammen og GPU en. Hva kan være feil? Er det CPU en som er skada? KOm gjerne med forslag om hvordan jeg kan fikse det. HEr ser du hva jeg mener med lysene: Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 ta den fra hverandre igjen, mest sannsynlig ram eller cpu som ikke sitter skikkelig på plass. Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 ta den fra hverandre igjen, mest sannsynlig ram eller cpu som ikke sitter skikkelig på plass. Er ikke sikker på om jeg tørr å fjerne CPU en igjen, etter at den er satt inn. Takk for svar da, men noen andre forslag før jeg prøver? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 angående cpuen: husket du å løfte opp "stanga" før du satte den inn? ut i fra det du beskriver så er dette maskinvarefeil, mest sannsynlig noe som er montert litt skeivt eller noe. slikt skjer ofte når man bygger pc Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 angående cpuen: husket du å løfte opp "stanga" før du satte den inn? ut i fra det du beskriver så er dette maskinvarefeil, mest sannsynlig noe som er montert litt skeivt eller noe. slikt skjer ofte når man bygger pc Løfta opp stanga som du sier, men i følge denne videoen er det normalt at de sjekker CPU RAM og GPU før den booter Har snakket med noen av geekene i rundt, å de tror bare jeg har koblet feil. Får håpe på det selv også. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå